Alla inlägg under februari 2008

Av Miss Smirnoff - 29 februari 2008 16:29

....på att uppdatera min blogg. NOT!

Men men, idag har det faktiskt varit ganska stressigt på jobbet. Många sjuka o lediga, så vi är 4 back på linan. Men det ringer ju inte på så himla mycket ändå, men det känns att det saknas några i alla fall.


Det blev inget av varken rockafton eller påhälsning av pappsen.

Han har förmodligen brutit ett revben eller två, och så vågar han inte gå till doktorn. Vilken liten barnrumpa va?? ;)


Joo, Johans skoter nöp ju i helgen. Har fixat till den nu över veckan, och hämtade igen den idag vid 2, 5900 spänn gick de på. Kul, kul. Eller inte kanske.

Tur att man har en som går framåt hihi


Nä nu ska jag fortsätta med boxerservice en stund innan jag ska ha lunch.


Over and Out



Av Miss Smirnoff - 20 februari 2008 08:28

Ja då var det ju nåra veckor sen man blogga igen då...

Till helgen blir det inte Bäckis, eftersom Johan ska till stan på söndag på domarkurs. Men på lördan ska vi ut på skoter, om de nu blir väder för de vill säga. Holmvallen öppnar ju i helgen. Lär ju va mycke folk när om de blir fint väder.


Nästa helg är de ju första mars, o då har vi ju lovat Jennifer o Jocke att vi skulle komma på Rock/Pub-afton i Älvros på Bystugan. Men jag är rädd för att de kanske inte blir så ändå...

Pappsen o Lena kanske kommer nästa helg, han vart nog väldigt sugen på o komma dit o köra lite skoter, dricka bärs o spela kort...

Får hoppas att de blir så, så kanske han slutar tjata på ett tag.  Haha, hoppas inte att du läser upp min blogg högt för pappa, Lena...! ;)

Närå, ska bli kul om ni kommer! 


Nu har jag jobbat i snart 40 min o de har ringt ETT samtal till hela GSM-supporten o de tog jag... ;)


Nä, nu ska jag konversera lite med Jennifer som kom idag, hon har ju tyvärr vare sjuk i 2 dagar + att hon hade semester 2 dagar förra veckan...

We have missed you honey honey... ;) Hihi


Over and Out

Av Miss Smirnoff - 11 februari 2008 09:59

Ja, så var det ju jag som lovat att jag skulle bli bättre på att blogga då... Hmm, tror inte ni tycker att jag blivit det!

Men ni vet, man är ju så "busy" nu för tiden haha, gud vilket skämt!


Vad har hänt då?

Jag o Jennifer hade tjejkväll i lördags, bakade pizza, kollade på film... Sen kom ju Olle, och förstörde den kvällen... ;)

Johan var ju på Klacken om ni undrar om han konverterat till brud...?

Men han kom ju hem han också till slut på lördagsnatten, så vi kunde ut och köra skoter igår... Kanonväder alltså, även fast det började på att snöa mot eftermiddagen.


Till helgen ska vi åka till Holmvallen och äta kolbulle om det blir väder för det... Dit är det ca 7 mil enkel, så det kan bli kul. Har bara varit dit en gång tidigare men då kändes det inte så långt, kanske bara var för att man inte hade egen skoter utan åkte med Johan...?


Och sen framöver ska vi åka skoter till Rätan och käka lite, och veckan före påsk ska vi till far och åka till Ramsele för en pizza skulle jag tro...

Hoppas det är soligt och fint då!


Jag o Jennifer skickade ett röstklipp till Herr Gaspode i lördagskväll när vi bakade pizza. Haha, han funderar på att ha den som alarmsignal, för vi hade inte haft normal samtalston precis... ;)


Nä, nu ska man väl fortsätta med monitorerna, Christer är ju sjuk idag och jag hoppas innerligt att han kommer imorgon...


Over and Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards