Alla inlägg under januari 2010

Av Miss Smirnoff - 30 januari 2010 13:48

"Du?? Uppe med tuppen?? Näää, det tror jag inte på!"

Så tänker nog dom flesta över rubriken. Men så var det. Ja jag vaknade ju inte självmant dock. Kl 07.00 plingade det i telefonen och jag vaknade. Kunde jag somna om? Ja.

Knappt en halvtimme senare plingade det igen från en annan människa. Kunde jag somna om? Nä.

Så tack för den ni två. Har ni inget liv någon av er??


Har varit på Coop (ja ni läste rätt! När det är 2 miljarder 376 tusen 893 st bilar på ICA så går jag faktiskt på Coop), och handlat lite mat och införskaffat sig lite mer toapapper, vilket jag märkte kunde vara väldigt bra att ha. Tack Jennifer för att du lämnade en halv remsa till mig till idag.


Jaha, lördag var det idag ja. Vad ska man hitta på ikväll mån tro? Film med en kompis kanske? Om han nu är upplagd för film idag. Kan ju faktiskt hända att han fortfarande ligger i sängen och inte orkar göra något mer än det. Men kul hade du igår i alla fall, bara så du vet. Sen att du kanske inte minns så mycket, det är en världslig sak... :)


Har nyss gjort räk- och pastasallad som ska bli gott att vräka i sig lite senare. Hungrig som en gnu är jag men man kan ju inte äta nu, då är man ju hungrig ikväll igen. Går inte för sig.


--------------------- Telefonen ringer...................

Catta: Jag är nånstans mot Häddal till tror jag... Ja med det är jag nog. Du åker förbi skidstadion du vet.

Jag: Okey. Hejhej.

-------------------- 7 min senare ringer telefonen igen...............

Catta: Jag var inte där. Jag är i Glissjöberg tydligen!


Ja va fan säger man? :P

Av Miss Smirnoff - 14 januari 2010 21:28

Eller hur var det där Jennifer? Inte: Vad är en bal på slottet? :)


Var ju ett tag sen jag skrev här nu igen. Verkar vara dålig på det här jag. Jag är tydligen dum också. Fick jag höra av min kära arbetskollega idag. Tack för den. Därför han fick assistera mig lite ikväll via MSN eftersom det hade hänt nåt jäääteknepigt med min dator. Som iofs gick att avhjälpa med en knapptryckning på två tangenter men ändå...

Säger bara det, skärmdumpar is the shit. Eller inte hehe.


Halva januari har redan hunnit gått, satan vad fort det går. I helgen ska jag hemöver för att "fixa" till bilen lite och låna en annan under tiden. Min favvobil nr 1 ska jag få låna en vecka eller så. Blir väl att man får åka hem nästa helg också för att byta tillbaka till min ROS.

Så lördag och söndag spenderas hemma. Var ju inte så länge sen jag var hem men det ska ändå bli skönt att komma hemhem igen. Söndag kväll kanske ska spenderas med en bakfull arbetskollega om inget annat dyker upp. Ja asså för den andra personen i fråga då alltså. Inte så att jag har den som "backup" ifall det inte är någon annan som hör av sig direkt. Men det tror jag personen i fråga vet hehe.


Nä men va fan ska man hitta på nu då? Kan ju inte gå och lägga sig nu?


Lyssnar på The Baseballs på Spotify. Tack Emelie och Johan som spelade dom hemma hos mig på nyårsafton. Dom är bra som fan :)


Jag tycker att http://cathizzz.bloggagratis.se/ ska ta och uppdatera sin blogg lite jag. Har inte hänt mycket där inte. Du är fan sämre än mig på att blogga gumman. Och det är inte dåligt. Det är rent utav kasst :)


Måååste bara bjuda på en fin bild. En bild som jag aldrig kommer att radera från min telefon, det är ett som är säkert. Här njöt jag kan jag lova :p


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards