Alla inlägg under maj 2010

Av Miss Smirnoff - 30 maj 2010 20:59

Some say love it is a river
that drowns the tender reed
Some say love it is a razer
that leaves your soul to blead

Some say love it is a hunger
an endless aching need
I say love it is a flower
and you it's only seed

It's the heart afraid of breaking
that never learns to dance
It's the dream afraid of wakingthat never takes the chance
It's the one who won't be taken
who cannot seem to give
and the soul afraid of dyingthat never learns to live

When the night has been too lonely
and the road has been too long
and you think that love is only
for the lucky and the strong
Just remember in the winterfar beneath the bitter snows
lies the seed
that with the sun's love
in the spring
becomes the rose

Av Miss Smirnoff - 23 maj 2010 17:23

Det har hänt en del sedan jag skrev sist, men inte värda att ta upp här. Än..

I torsdags var det bingo. Vinst: 0:-. Förlust: 315:-. I fredags var det bingo. Vinst: 0:-. Förlust: 300:-. Jaja, skam den som ger sig. På torsdag är det 45 tusen i Sveg. Ja tack.


Igår blev det grillkväll på Blåbärsstigen. Väldigt trevligt och trevligt sällskap och god mat. Det är nice!! Bilder kommer lite senare.


Idag har det bara varit en slappdag. Ikväll blir det filmkväll hos kära Emelie. Skulle väl ha käkat nåt innan dess kanske. Men satan vad sugen jag blev på en mjukglass då! Hmm, får reda ut det där lite senare tror jag.


Drömde för första gången på väldigt, väldigt länge i natt. Jag kommer ihåg vad jag drömde om också, vilket jag nästan aldrig brukar göra. Så jag vet inte riktigt vad det ska betyda.


Nä, nu ska jag väl leta mig något ätbart. Om jag har nåt vill säga.

Av Miss Smirnoff - 10 maj 2010 08:37

Det var länge sedan jag klev upp så pass tidigt så jag hann med ett morghoninlägg. Väldigt länge sedan. Men skönt är det. 


Det är inte riktigt shortsväder idag men det får bli det iaf. Orkar inte leta nårga andra par byxor att ha på mig. Det är ju varmt inne iaf. Får man hoppas.


Bara 2 arbetsdagar denna vecka. Gött mos!


Spelas på Spotify just nu: Epica – Deconstruct

Av Miss Smirnoff - 8 maj 2010 13:53

Några ordspråk som: "Där sket jag i det blå skåpet eller Men tji fick jag, har nog många av er hört. Jag tror att Catta var ute efter något liknande men det blev så som nedan:


Catta: Där bet jag i osten!

Jo men visst gumman. Där bet du riktigt i osten.


En kille åker förbi i en bil och vinkar åt oss.

Catta: Vem var det där?

Jag: Fahlowitch

Catta: Paulowitch??


Av Miss Smirnoff - 8 maj 2010 13:45

Men jo. Bingon igår blev... Ja jag vet inte vad jag ska säga för inga ord kan förklara vad det blev. Inte fan blev det någon bingo iaf.


"Inte knepigt att ni inte får bingo!" - Citat: Örjan


Jag håller då fullständigt med. Eller vad säger du Lämppa?

Men en sak jag är stolt över: Meine car! Den startade hehe.


Idag blev det en sovmorgon. Länge sen jag sov så länge faktiskt. Nu ska jag ta till mig den förbannade disken och sedan blir det mjukglass med Lämppa. Göttans.


Spelas på Spotify just nu: Edge Of Sanity – Twilight

Av Miss Smirnoff - 6 maj 2010 00:32

Vill bara berätta att killarna är rätt dåliga på att välja film.


Igår såg vi Staten Island och ikväll blev det Shutter Island. Jag säger så här: Don't go there! 4 timmar av era liv ni aldrig kommer att få tillbaka. Spend your time and life wisely...

Av Miss Smirnoff - 3 maj 2010 16:39

I helgen var man hem för byte av däck, träffa lillasyster, äta god mat och umgås. Det blev trevligt som det alltid blir när man kommer hemöver. Lite väl blåsigft tyckte jag nog att det var men tur man är bastant så man inte blåser bort hehe.

Tog lite kort på dom snygga bilarna också så dom kommer lite längre ner.


Nu har jag nyss kommit hem från jobbet. Har mail/chatt-vecka så idag fick man sluta 16 minsann. Gött mos. Resterande vecka är det 8-17 som gäller. Det kan jag faktiskt vänja mig vid, inga problem alls.

Har vart på ICA och köpt kvarg och Fun light. Så får vi se vad det blir utav det hela.


I veckan blir det till att fli upp i köket. Ser ut som jag vet inte vad. Usch.


Nu till bilderna...


         

Ovan, min bil. Looooooook, I have a star again!   Keep your hands OFF!


Nedan, brorsans nya. För vilken gång i ordningen orkar jag inte räkna men tvåsiffrigt är det alla gånger.



           


Ja det var väl dom det.


Nu: Off to the kvarg!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards