Alla inlägg under november 2008

Av Miss Smirnoff - 6 november 2008 14:38

Jag är väl inte snål!!!??? Hallå, nu får ni skärpa er minsann! Ni kan höra me Lämppa om hur snål jag är... ;)


Nä, skämt åsido! Nu har man haft lunch och är bara 3 arbetstimmar kvar att jobba denna dag. Skönt!


Hmm, nu har jag suttit o tänkt på vad jag ska skriva i 10 minuter o detta är vad jag har kommit upp med................. Nada!

Så jag får nog avrunda med att svara på en kommentar:


Mary: Du kan få låna min sambo om du vill??? ;p


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 6 november 2008 13:51

Tänk om vi oxå kunde ha en obligatorisk läsabloggtimme på jobbet! Skulle ju vara kanon! ;)


Idag har man världens huvudvärk, varför vet jag inte. Skulle väl tro att det blir så när man aldrig får sova på nätterna. Jag har däremot inte mardrömmar som håller mig vaken, men en ständigt kåt sambo! Jaja, då kan man ju alltid skylla på just huvudvärken.. Hehe


Nä, nu ska jag o Lämppa gå o äta lite in da kitchen, så vi hörs!


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 4 november 2008 14:46

Jag måste ju bara skriva en rad eller två till dig Catta, som är hemma och mår skit! Här kommer en bild som kanske piggar upp dig lite... Löv Yo ;)


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 4 november 2008 14:18

Ja då sitter man här på sin lunch och skriver lite i sin blogg som många tycker att jag skriver på tok för lite i! Ska väl försöka att bli bättre på de i framtiden då, Linda...


Har nyss ätit och det gick förbryllande fort...? Men kom att tänka på att jag åt själv idag och inte med Lämppa så det är nog därför det gick så fort. Ni vet, Bergströms är ju inte direkt kända för att vara snabba!! Så efter 15 minuter va man klar med att slänga i sig maten och sitter åter här och kollar förnöjt på köstatusen som blinkar så rött och fint! Hehe!


Under dagen har man försökt att ställa sig in hos brorsan lite för att höra om man skulle kunna få bo hos han i Ljungdalen vecka 10. Då är det skoter, skoter och åter skoter som gäller. Hoppas på att han får hyra stugan så det inte är någon som är före i kön! Är ju ett tag dit men tycker om att ha något att längta till lixom. Sen måste man ju även hoppas på att man får ledigt 2 dagar så man inte bara åker dit över helgen för det blir lite väl lite tid! Från torsdag till söndag skulle vara perfekt! Den som lever får se...


Fast jag behöver ju inte längta ända tills vecka 10, redan i februari så ska man ju på AC/DC-konsert! Måste bara skriva det igen; jag ska på AC/DC-konsert i februari! Haha, visste du det Marie??? Den enda sanna glädjen, vad heter den nu igen....???? ;)

Nu kommer väl snart Marie farandes med Mördarspaden som hon snott från KK! Hihi!


Nä, fan! Köstatusen har slutat blinka! Jaja, de var kul så länge det vara! Moahahaha!


Nedan är min nya tatuering förresten. Inte så bra bild men den duger väl för er! ;)


Over & Out


Av Miss Smirnoff - 4 november 2008 11:01

Lämppa satt och löste korsord på Internet!


Guds kvinna, var en fråga i korsordet!


Lämppa: Unni?? Junni?!! Junni, är det säkert!

Jag: Va fan är Junni??

Lämppa: Inte fan vet jag, men det kan bli det!

Gaspode: Eller så kanske det blir nunna!

Lämppa: Jaaaa, det blir det ju!


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 4 november 2008 10:52

Vi sitter här på jobbet i lugn o ro så utspelar sig denna konversation:


Lämppa: Visst hette dom Maria och Adam?!

Jag: Vilka då?

Lämppa: Nä, Eva och Adam hette dom ju!!


Men snälla Lämppa! ;)


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 3 november 2008 14:15

Det är ju ingen mening att skriva i bloggen att ni ska sluta tjata på mig för att jag bloggar för lite, för de gör ni ju i alla fall, både direkt och indirekt ;)


Ja, det jag gjorde i torsdags va en tatuering, på vänster underarm. Om jag säger så här: det gör jag aldrig om kan jag lova! Inte på underarmen i alla fall. Fy fan, va ont det gjorde! Huvva... Men porträttet på lillasyster blev hur bra som helst!


Hockeyn i fredags va hur kul som helst, även fast Leksand förlorade med 3-0 mot Malmö. Men domarn va ju helt blåst så... Kommer nog att åka på hockey så ofta jag kan för de var jättekul.

Johan blev ju lite väl surrig där ett tag, men de var nog all öl som talade ut! ;)

Sjöng gjorde vi oxå på hemvägen, eftersom Rybba fyllde år. Han tyckte nog att vi lika gärna kunnat varit tyst!


Måste jag peka ut det som var bäst med resan så måste jag ju säga "Lappen", helt klart! Han förgyllde stämningen i bussen kan jag lova. Hoppas han fick prata med Linda i Häddal igen....


Vi ska åka hemöver nästa helg för att visa upp konstverket. Pappa vet ju ingenting men jag har berättat det för Lena (hans sambo) och det slutade med att pappa ringer till mig på lördagen och frågar om jag är gravid...! Eftersom Lena visste nåt som inte han visste och det går ju inte ihop i pappas värld. Pappa tror alltså att jag är på smällen! Hopp, ja det kan han ju få tro ett tag till. Undra om man ska säga: "Hej morfar!" när vi kommer och hälsar på??


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards