Alla inlägg under november 2009

Av Miss Smirnoff - 23 november 2009 20:08

Hon var 18 år, hon hade rågblont hår
den där perfekta flickan man aldrig får
Och sättet hennes kropp rörde sig
under en Mötley Crue topp var ett under
En perfekt harmoni från tonårens höst
skapad av hennes perfekta bröst
Och att se henne dansa till det stenhårda ljudet av
Panteras I'm Broken, borde va förbjudet

Och allting med dig var det jag ville ha
förutom att jag aldrig var tillräckligt bra
Nu är jag värdelös och du någon annans
och det gör mig riktigt förbannad

När jag tänker på din lena kropp,
vet du vad jag tänker?
Då vill jag kräkas

Hon var 1,63 och ganska smal
hennes blick var sval som en december dag
Och hennes lilla bak i hennes baggy jeans
var det bästa jag sett hon var så jävla fin
Och orden hon sa dom var alltid bra
det spelar ingen roll va hon sa det var så bra
Där vad hon än sa så var det till mig
den där fantastiska varelsen var min tjej

Och du tog mig med på en vacker väg
kantad av plommon och japanska träd
Men plötslig var jag ensam för du bara stanna
och det gör mig jävligt förbannad

När jag tänker på din lena kropp,
vet du vad jag tänker?
Då vill jag kräkas

När jag tänker på din lena kropp,
vet du då vad jag tänker?
Då vill jag kräkas

Kräkas, jag vill allt.

Av Miss Smirnoff - 22 november 2009 14:02

Happ, så har man gjort bort sig då... Och det mycket den här gången. Vet inte vad som försigår i skallen på personen i fråga, men det lär vara jobbigt skulle jag tro. Det var inte meningen att det skulle bli så här, och det var absolut inte meningen att du skulle få veta, believe me. Vet inte varför jag skrev som jag gjorde men gjort är gjort och jag kan inte ta tillbaka det hur mycket jag än vill. Vissa saker ska vara osagda, speciellt när det gäller nåt sånt här, när det ändå inte gör någon skillnad på vad man tycker och tänker.

Jag hoppas bara att det kan bli som det har varit, men det kommer nog att bli svårt. Typiskt mig att förstöra... Förlåt.

Av Miss Smirnoff - 19 november 2009 23:53

Känner mig SÅÅÅÅÅ glad över att vi hjälpte HV med deras redan så otroligt dåliga målskillnad. Så glad. Verkligen. Jätteglad.


  


36 förbannade mål och 7 poäng!!!! Jippie-kay-ey motherfu**er...

Av Miss Smirnoff - 19 november 2009 21:23

  

Av Miss Smirnoff - 19 november 2009 20:35

  

Av Miss Smirnoff - 18 november 2009 22:36

Nä men man kanske skulle ta och skriva ett riktigt inlägg då? Vet inte om jag har så mycket att säga men vi får väl se hur det blir.

Kollar på Harold & Kumar go to white castle på 6:an. Så j*vla kung film. Roligare film var länge sedan jag såg. Grymt sa grisen som en viss person skulle sagt.


Nä men... Nu loggade min älskling in på MSN. Det var fan inte igår. Kul kul. Då kanske jag får något annat att göra än att bara sitta och torrblogga om ingenting.


Jag: Det var en bil som körde förbi mig i morse. Såg inte vem det var som körde men han borstade tänderna medan han körde iaf. Jävla idiot lixom!

Linkan: Ja men då var det jag....

*Asgarv*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards