Alla inlägg under februari 2010

Av Miss Smirnoff - 15 februari 2010 20:02

Blev inte riktigt som jag hade planerat...


Men jag hade kul mestadels av helgen, men vissa stunder var tuffa. Riktigt tuffa.


Har nog inte så mycket mer att säga...

Av Miss Smirnoff - 12 februari 2010 18:21

Imorgon är det teamfest med jobbet. Var ju ett tag sedan sist nu så det ska bli roligt. Vi ska åka från Sveg kl 13.00 till Vemvallen för lite uteaktiviteter och sedan buffé. Göttit.


Kvällen ska spenderas hos Fahlan med Lars för lite film så jag måste nästan sluta på en gång för jag måste hinna med och säga hej till duschen också.


Så.... Hade

Av Miss Smirnoff - 10 februari 2010 19:11

Ja nog blev vi överraskade alltid. Ey, yo!! What's up dude?? Quote by our brand new Swedish "Eminem"   


Blir film ikväll igen. Göttit värre.  Sitter just nu och jäser i soffan och kollar på Biggest Looser. Man blir ju deprimerad för mindre. När ska man själv ta sig i kragen och göra något åt situationen? Känns inte som det räcker med att ta promenader varje dag.

Men men, jag ska ta mig i kragen och det snart. Måste bara förbereda mig mentalt först. För det kan behövas.

Av Miss Smirnoff - 9 februari 2010 18:43

Trodde aldrig denna dag skulle ta slut men nu är jag äntligen hemma. Håller på att laga mat och väntar på att vattnet ska börja koka så man får sig lite spagetti och köttfärssås. Tur man har mamma så man får sig lite (mycket rättare sagt) köttfärs. Alltid bra att ha.


Under tiden hade jag tänkt att göra en backup på min Omnia II. Var en kund som undrade lite hur det fungerade. Han hade gjort en backup eftersom det var ett bra tips innan uppdatering. Men sedan undrade han hur man fick tillbaka all info till telefonen igen. Jaa, det vore ju bra att veta.
Eftersom backup-tjänsten tydligen fungerar till Windows 6.5 operativet så kan det ju vara bra att testa själv.

Återkommer om detta senare ikväll.


Nu: Biggest Looser och fooooooooood!

Av Miss Smirnoff - 8 februari 2010 20:57

Har nyss kommit hem från en promenad på ICA. Fick ett mess som undrade om jag skulle handla innan jag kom dit på filmkvällen och om jag då kunde köpa med jäst till honom. Jag skulle inte handla men snäll som jag är så gick jag på ICA ändå och handlade åt honom. Fick ju en promenad till. Men vad det snöar då. Lite irriterande när man går emot snön och man får den i ögonen men jag tycker om snö så det får väl gå an det med.

Lekte stalker på vägen hem också. Men jag tror inte Peter märkte nåt. Jag kanske borde byta yrke? Tål att tänkas på.


Har ett i-landsproblem: ont i höger stortå. Varför? Inte en jävla aning.


Nu: off to the shower!

Av Miss Smirnoff - 8 februari 2010 19:04

Japp, ikväll blir det skräckfilm med Rosen. The Uninvited. Jag började kolla på den igår kväll hemma men jag fick stänga av efter 20 min för fasen vilken räsfilm. Så det blir till att ha manligt sällskap till den kan jag lova.


Har nyss kommit in efter en 45 minuterspromenad. Hade blivit en längre om det inte vräkt ner. Man såg ju ut som en snägubbe när man kom in.


Nu är det Biggest Looser och sedan väntar duschen medans man lyssnar på Spotify för fulla muggar. Vill ha mitt hemmabiosystem nu. Men det får vänta ett tag till tror jag.


Bye bye now

Av Miss Smirnoff - 7 februari 2010 21:09

Vaknade vid halv 9 i morse men klev fan inte upp förän kl 4 på em. Har legat i soffan hela dagen men vid 6-tiden gick jag till Emelie för att få med mig lite film på usb-minnet. Var där ett tag och slappade sedan gick jag på Myrgränd för lite tårta av födelsedagsbarnet. Jag var först med att gratta han btw. 00.00 gratulerade jag honom, eftersom han själv inte ens kom ihåg det. Stabilt hehe.


Nu ska jag snart kolla på The Uninvited. Enligt Emelie ska det vara en jätteläskig rysare som fick henne att sova på soffan i flera dagar efteråt, så den ska bli rolig att kolla på.

Fattar inte varför alla frågar en extra gång: "Men du ska väl inte kolla på den själv?"

Jooo, varför kan man inte det för? Så det ska jag göra nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards