Alla inlägg under december 2007

Av Miss Smirnoff - 27 december 2007 11:19

Ja då sitter man här igen, tänk om man kunnat få va ledig dessa dagar, då kanske man hade följt med till Finland med papsen...?

Men det ringer inte så mycket som jag trodde det skulle göra, men folk kanske inte har vaknat än???

Vissa är ju lediga då... *SUCK*


Kollade på Beck i förra veckan när man var hemma sjuk, haha, Gunvald är ju inte riktigt klok han:


Hur fan kom han in???? Genom brevlådan??? Är det här Arkiv X??


Är det du som är den där Gunvald Larsson??

-Det sa jag när jag satte på bandspelar'n, men ditt närminne sitter väl i förhuden!! 


Ja jäklar! Världens bästa skådis!!


En hel vecka utan dessa fina vyer på jobbet... ;) Inte knepigt att man varit sjuk hehe. Eller hur Jennifer?


Nä, nu ska man snart åka på banken en sväng.


Over and Out 

Av Miss Smirnoff - 21 december 2007 18:11

Ja då var det fredag igen då, men inte vilken fredag som helst inte. Nä, det är sista fredagen innan julafton faktiskt. Ganska mysigt är det väl ändå... Synd bara att man är så snorig, men får hoppas det går över så snart som möjligt. Fick höra att vi fått en skaplig julklapp från Samsung! Mmm, var väl på tiden! HahaNä, det var riktigt snällt av dom faktiskt. Man får ju lön för mödan i alla fall. Inte för att jag jobbat den här veckan, men känner på mig att det kommer bli desto mer att göra till veckan efter alla fått sina klappar. Imorgon åker man till Döviken och Överböle. Ja jag vet att ni inte vet vart det ligger. Men någon av er borde veta vart Köttsjön ligger vid det här laget. :-PNä men nu ska nog jag plocka undan resten av grejerna som inte ligger där dom ska knepigt nog.Over and Out

Av Miss Smirnoff - 20 december 2007 00:07

.....att vara sjuk!! Visst, man får vara hemma och ha sovmorron men hur roligt är de när man har världens bästa och roligaste arbetskamrater som sliter häcken av sig på jobbet, medans jag ligger här och förgäves försöker somna??? Inte kul alls faktist! Varför jag försöker att somna, vilket jag i normala fall inte brukar ha några som helst problem med är, att Johan har ju eldat så man smälter ju snart samman! Tror jag ska gå ut på bron o lägga mig, kanske febern går ner en aning oxå!?

O FBK loosa som vanligt höll jag på att skriva, vilket jag oxå gjorde! SUCK

O skotern står där den står, inte för att jag vill använda den, utan för att den inte kan köras för tillfället! Det var ju inte wire:n det var fel på som en viss Andersson sa, utan det var axeln o hela jävla kalaset som hade rest! Så Lars hade rätt! Igen!! :-P Vilket jag inte tycker om att han har! Nä, fy fan va lej jag är nu!! Ni märker väl att jag börjar gå på bättringsvägen?? Men lika bra o va hemma resten av veckan så man inte blir värre till nästa vecka, då det förmodligen kommer att vara mycket att stå i!

Tro fan att jag har fått skabb på kuppen oxå, kliar ju ta mig fan överallt för tillfället! Men de kanske beror på att det är typ 100 grader här inne i sovrummet!! Kanske har nåt med de att göra? Vi får hoppas på de i alla fall! Nä nu ska jag verkligen att försöka sova!! Kanske kommer att tracka er på jobbet lite imorn, vem vet??

Over and Out

Av Miss Smirnoff - 14 december 2007 17:32

Ja då var det helg då! Sitter fortfarande på jobbet fast man slutade 17.

Sitter och håller miss Jennifer sällskap. Undrar om man nånsin kommer och få sällskap själv nån gång till klockan 18???? Skulle nog inte tro det. Hon ska väl hem till sin lilla grrrris ;)

Sitter och funderar på om man kanske ska ta sig en grogg när man kommer hem?? Hoppas Johan kan beställa hem en pizza kanske... Mmm, va gott de skulle va med en grogg till pizzan.

Ja så får de bli, pizza och grogg ikväll...


Berättade för Jeken att Johan ringde och sa att han skulle äta pizza, dricka öl och k****a ikväll.

Citat av Jeken: Å då stanna du i Sveg??????


Öhmm, ja... Haha ;)


Over and Out



Av Miss Smirnoff - 14 december 2007 13:22

Då var årets julbord över. Nu är det väl bara 43 kvar typ. Usch, börjar redan bli lej på't.

Men det var rikitgt roligt igår kväll på Mysen. Eller va tyckte du Fahlan?? ;)


Har haft Team Möte nu på morgon, inte för att det var speciellt inspirerande men... Jaja, får hoppas att dom börjar med Employee Of The Month snart, det är ju det som är kul.


Connection to partner broken

Är det när man drar ut den???


Over and Out

Av Miss Smirnoff - 13 december 2007 09:17

Ja jag vet att jag inte skriver så ofta som jag vill. Glömmer ju bort det. Eller, vad säger jag, jag jobbar ju helt enkelt för mycket så jag har inte tid att skriva. ;) Eller hur var det nu igen....?


Till helgen kanske man ska åka skoter, tror att det skulle bli lite mildare väder, runt 4-5 minus, så måste nog iväg en sväng och ta hem en gran åtminstone. Har ju inte skaffat gran än. Och på söndag blir det nog julstädning och pyntning, om man nu är pigg på söndag vill säga ;)


Idag är det torsdag och man slutar kvart över 3. Permis. Skönt. Sedan är det julbord på Mysen.. Igen!

Förra julbordet blev ju som det blev. Fredrik stackarn fick åka familjetaxi hem, och sen han sett att mor åkt tillbaka till Mysen, tog han och traska iväg på Folkan, men där blev han inte heller långvarig... Haha

Undra hur han mådde på söndagen...?


Var på Sågen igår kväll en timme och heja på Ricko. Kul snubbe det.


Nä man kanske ska ta och jobba lite... Eller nej förresten, jag har ju lunch.

Så då gör man inga handtag precis.


Over and Out

Av Miss Smirnoff - 10 december 2007 12:30

Ja då var det måndag igen då... Lite trist faktiskt, för man hade ganska kul i helgen, speciellt igår, eller vad tycker du Jeken??

Inte alla som kör fast på isen inte haha.

Men det allra roligaste stog ju Pålsson för. Han kom med sin gamla Ski-Doo och hade 8 liter i tanken. För Macke hade ju sagt att "det blir bara en liten sväng", och en "liten sväng" för Macke (och för den delen resten av gänget) är väl 5-6 mil alla gånger. Så när vi närmade oss hem så hörde man att Ski-Doo'n gick lite hackigt, för Pålsson var tvungen att prima för motorn skulle få bränsle. Det såg lite roligt ut faktiskt. Men till slut så fick Jeken bogsera han resterande bit tills vi kom fram till den plogade vägen.


Jo så gick ju min trippmätare sönder. Utgifter, utgifter. Det var tydligen wire:n som hade gått av. Hörde med Ragge idag och den skulle gå på inte mindre än: 784:50 :-

Jaja, det drabbar ingen fattig (host). Eller hur var det?? ;)

Men men, det är ju bara och "hosta" upp dom pengarna det.


Jooo, var ju även på julbord på Mysen på lördagen. Kom hem kvart över 10, fick spunk på Johan som redan var full innan vi kom dit ;) Men eftersom vi skulle upp ganska tidigt på söndagen så var det inte mer än rätt att han följde med hem, för det skulle han ju inte från första början när han var i full gång. Men då blev Sandra lite arg och då följde han med hem. Ja, man har fått liiite pli på honom under åren i alla fall. Haha


Jennifer's flaggskepp: SS Horny


Nä, nu ska jag väl ta och jobba lite igen kanske, slutar ju "bara" om 3,5 timme.


Over and Out

Av Miss Smirnoff - 6 december 2007 16:39

Ja då sitter man på linan igen då. Inte permanent än men snart hoppas jag. Fredag imorn då. Igen. Tycker jag bara har fredag till söndag. Känns bra.


Olle/Lars: Ni har båda fel... Även Svenska Uppslagsverket har fel...

Undra om man kanske har ärvt lite av pappas envishet och att man inte kan erkänna att man egentligen har fel...?? Hmm, nopp that's not it.


Ut på skoter igen på lördag och stampa lite till. Lördag kväll ska man på julbord på Mysen. Kanske träffa Erika lite också, vi får se hur det blir.


Citat av Jennifer igår: APNEGER!

Citat av Aamo: Feta Britta! Men, tjock då för faaan!


Nä, nu har man fått bloggtorka också, not good.

I'll be back


Over and Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards