Alla inlägg under juni 2008

Av Miss Smirnoff - 30 juni 2008 11:39

Trevligt, trevligt! Hade kunnat vare mycket trevligare om man fick vara frisk.


Få se om man kanske ska åka lite lastbil i slutet av veckan, med pappsen. Om man är frisk vill säga.

Tror mitt vänstra öra har ballat ur oxå. Hör ingenting på de, men de är väl en världslig sak, som Karlsson brukar säga! Eller vad säger du Maggan?


Hoppas att det går bra på jobbet, ni allihopa som jobbar hihi.


Nä, nu måste man väl äta lite frukost... Eller rättare sagt lunch kanske?


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 29 juni 2008 17:33

Det fungerar. Jag har äntligen MSN hemma. Nu ska jag tracka mina kära arbetskollegor hela dagarna den kommande veckan. Haha! Men man lär ju få tillbaka sen när man själv ska börja jobba igen skulle jag tro.


Få hoppas att Gaspode och Maggan får till sitt I-net snart, börjar bli långtråkigt utan uppdatering av deras bloggar.


Nä, nu ska jag försöka äta lite, halsen är fortfarande inge bättre! Snarare värre. + att man hade 39 graders feber idag, kul början på semestern. Bra jobbat av mig som vanligt!


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 26 juni 2008 13:15

Ööö, jaha ja!

Inte att allt bara kan fungera elle? Närå! Nånting måste bara klatra.

Ringde Olle igår kväll för att höra hur fan man installerar SP2 på datorn, eftersom jag bara hade SP1 tydligen.

Ja, de vart väl mer än en gång man ringde men men, don't blame me, blame the pc!! Haha, that rhymed!

Jaja, anyway... Det gick ju inte så klart, så Olle var så snäll så han laddade ner SP2 på hans usb-minne så ska man väl förhoppningsvis få det installerat ikväll efter bingon.


Ska ju dra in 14 tusen idag hade jag tänkt. Jag tänker iofs ganska mycket men ändå, hoppet är ju det sista som överger en, sägs det ju.


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 25 juni 2008 18:32

Ja då har man Internet hemma då. Äntligen! Är väl inte välrldens snabbaste modem men va fan, nu ska jag inte klaga. Jag har ju fått det nu! Gick ju väldigt lätt att installera må jag säga.


Idag fick man träffa Emil efter ca 1 års tid. Var väldigt roligt faktiskt. Han såg ut att må bra, även fast han saknar oss så mycket ;)

Vi är svåra att motstå, jag, Anita och Mickan! *krax*


Nu jobbar man bara 2 dagar till innan semestern. Eller ja, 1,5 kanske man ska säga, eftersom man har tagit komp från kl 14.00 på fredag. Skönt! Bara för att lixom... Alltid retar det någon, som man säger.


Nä, nu måste jag fixa MSN, ville bara berätta att man är med i leken igen tillsammans med er...


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 19 juni 2008 13:07

Känns inte bra, kan jag lova! Jag och Lämppa hade ju lixom tänkt att tälta på HärjedalsGårn i midsommar, och grilla, bada och ha allmänt roligt lixom.

Meeen vad tar hon och gör, drar till Sthlm ikväll, så hon ska inte ens på bingo med mig och Gaspode. Tycker ni inte att det är liiite dåligt gjort av henne??? You know what I think biatch...


Och Johan drar på Bäckvallen och jag orkar bara inte åka dit den här helgen. Så det blir väl att va hemma och stöka på istället. Tänkte sen att man kanske skulle dra hem en sväng, men då åker ju pappa på kryssning i 4 dar. Jaja, roligt roligt. Men det kan va skönt att bara va också lixom.


Kanske man drar till Gaspode och kollar på Stefan & Krister, dricka vatten och äta sparris. Mmm, blir nog något åt det hållet.


Min passion är förstörd!!! Btw är min passion jordgubbar.

Efter detta fina sms nedan av kära Gaspode, så är det inte annat än förstört:


"En färsk undersökning visar att polska män kliar sig på k---n 30 ggr i timmen och sover med handen i kalsongerna. Tänk på det nästa gång du köper jordgubbar. Glad sommar!"


Mmm, gott!


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 17 juni 2008 11:38

Han lyssnar jag på för tillfället här på jobbet. Grym han var egentligen. Rolig som fan!

Många minnen som dyker upp när man lyssnar på honom.


Längtar som fan till semestern så man får åka till Spanien igen. Var ju ett bra tag sen sist. Kommer knappt ihåg vilket år jag o pappa var iväg senast.

Det kommer däremot säkert pappa ihåg.


Mitt bredband ska jag hämta idag också. Äntligen. Jag som satt och beklaga mig för Mary igår på vägen hem. Att det var så länge sen jag beställde det. Så hade jag en avi i brevlådan när man kom hem. Haha!

Mitt paket från D7 har även det kommit idag. Ska ta med den försenade presenten när man åker till pappa om nåra veckor.

Riktigt fin var den, om jag får säga det själv!

Nu blev du nyfiken va, Lena?? ;)


Nä, nu ligger det väl tusen servicar i listan åt mig, så vi får höras lite senare.


Over & Out

Ön

Av Miss Smirnoff - 16 juni 2008 13:19

Ja, då var årets Kick Off avklarad... Kan ju säga att den var bra mycket roligare än fjolårets! Men det är nog bara för att Maggan var där i år ;)

Och att Anita var där lite längre också, men i och för sig så gick ju vi samtidigt därifrån förra året.

Men en sak förstår inte jag... Att ambulansen måste komma dit på varenda Kick Off??? Jaja, jag säger då det jag.

Och vilken "tur" att det var just våran chaufför som fick åka iväg i den, eller inte. Blev ju taxi hem då. Så när taxin kom efter en sisådär 10 min så tror ni inte att en Ytterbergare skulle med den??? Fan! Skaffa egen taxi förihelvete! Ja, tog ju bara en timme att ta sig hem... Nä, nu överdrev jag lite, men det kändes fan som de alltså!


Men men, nu ska vi inte vara vrång Sandra Handa Panda!


Maggan: -S, like in Sanda.... HANDA PANDA!!

Haha, Maggan hon kan hon!


Den här veckan och nästa sitter man på Boxerservice. Sen är det... SEMESTER! I 4 långa veckor, andra veckan drar man till Mallorca en vecka. Ska bli så skönt, var ju ett tag sen man var utomlands med pappa. Hade tänkt att fylla ner han lite... ;) Vill du hjälpa till Lena??


Nä, nu ska man fortsätta med boxarna.


Over & Out


Av Miss Smirnoff - 12 juni 2008 10:20

Ja du, hördes som om de inte va så speciellt roligt där?

Lite trött lät han oxå.... Fast det är man nog efter alla era bravader! ;)


Nu sitter man på jobbet och har precis avverkat en 85 minuters kund. Inte kul kan jag ju lova.


Bingo ikväll. 24 goa tusingar! Tänk va bra de skulle va om man vann dom, lite extra pengar till Mallorca-resan i juli!

Gaspode o Maggan ska ju oxå me så de kan  bli en givande kväll även om man inte vinner nåt.. ;P


Nä, nu måste man fan hitta på nå o göra innan jag får spunk.


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards