Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

The past is the past and the future is the unknown

Av Miss Smirnoff - 23 oktober 2010 22:05

Återigen helg. Sitter hemma och kollar på film medans mer film är på väg. Sisådär en 400 Gb. Ja, jag älskar film.


Gårdagen käkade jag och Babe lite mat framför Idol. Skjutsade sedan hem henne till Riverrose City och på vägen dit dog mina xtralysen. Jag bländade av för en mötande bil och sedan fick jag helt plötsligt bara hellysen och inget mer. Vette fan vad det blev. Blir till att ringa pappa eller bror imorgon. Kan ju inte leva utan mina vackra xtralysen inte.


Till veckan blir det till att städa, diska, tvätta och allt annat tråkigt som inte orkar med annars. Lika bra att få det överstökat innan nästa helg för då blir det inte många timmar hemma inte. Jag tror jag och grannen har nästan varje helg planerad fram till slutet av november. Härligt.

Och på måndag kommer hon äntligen hem. Du får inte åka bort någon fler gång bara så du vet. Inte utan mig i alla fall.

Även Babe ska vara med någon helg. Vi ska ha en roadtrip/GH-helg. Babe kör medans jag och grannen dricker bärs. Gött.


Imorgon blir nog lika som idag. Sova bort halva dagen och sedan slänga sig i soffan framför tv:n. Inte allt för dumt. Men imorgon ska jag faktist försöka ta mig ut en sväng också. Lite frisk luft skadar nog inte. Ska väl ut och försöka få igång lysena skulle jag tro. Var inte det lättaste igår kväll i mörkret.


Skickade ett sms till Babe ikväll:


Jag: Tja. Vad gör du ikväll då?

Babe: Umm, är du full??

Jag: Va?? Nä, varför tror du det?

Babe: Men Sanda, vad ska jag göra ikväll?

Jag: Hahaha, ja just ja. Du ska jobba på Folkan ikväll ja.


Jo, bra minne man har. Not.


Nä, nu får det ta stopp här. Orka sitta här närman kan kolla på film.

 
 
Ingen bild

Shaggy

27 oktober 2010 18:39

Haha, klockrent! "Är du full??" :) Och varför måste jag vara chaufför, är det någon osagd expectation eller? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Smirnoff - 27 januari 2012 17:59

    Här är jaaag! Jag kan väl kanske medge att det varit lite bloggtorka ett tag. I sisådär 10 månader lite drygt. Men jag har bara inte orkat, inte konstigare än så. Ja vad har hänt dom här 10 månaderna då? Inte så där jättemycket faktiskt. Ta...

Av Miss Smirnoff - 17 mars 2011 17:41

Men det var väl ett himlans tjat på er tycker jag. Jag bloggar ju alltid jag      Nä, det var ett bra tag sen sist, hela 9 veckor och 3 dagar sedan. Typ nåt sånt iaf. Men jag är ju så busy nu för tiden vet ni så jag hinner inte med att blogga. ...

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 20:04

Ja, jag fick till slut ledigt de 2 sista timmarna och nu sitter man på busstorget och väntar på nästa buss som ska ta mig hem. Kruxet är att den inte går förrän 22.10 och jag kom hit 19.20. Så det kommer bli en lång väntan kan jag lova. Jag förstå...

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 11:31

Jag längtar tills denna helg är över och jag har bilen ståendes i garaget. Jag kommer va helt slut på måndag när jag ska upp och jobba klockan 7, var så säker. Sitter på jobbet nu och räknar minuterna tills jag får gå hem. Ska till födelsedagsbar...

Av Miss Smirnoff - 31 december 2010 17:27

Men jo. Så sjöng jag den låten för ca 2 månader sedan. Jag kom inte riktigt ihåg hur den gick. Så var det med det...   Nu sitter man och bloggar hemma hos Jennifer B och väntar på att förrätten ska ställas fram. Nedan är kvällen meny:   Förrä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards