Alla inlägg under juli 2008

Av Miss Smirnoff - 29 juli 2008 18:39

"Det borde vara förbjudet att göra så här lite på arbetstid!!"


Mmm, så jobbigt har det varit idag!

Men men, hellre de än att det ska vara kö!


Fick ett brev idag med ett kort på mig o Johan på Mallis! Tack pappa o Lena! ;)


Nä nu har jag inge mer o skriva så nu ska jag spela på automaterna på paf.com. Tack för tipset, Lena!


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 28 juli 2008 19:44

Ja så var det någon vecka sedan igen... Men jag får skylla på att jag har haft 4 veckors semester, så jag har inte direkt varit hemma så mycket. Men det ska bli mer bloggning, jag lovar!


Ja så har man avklarat sin första dag på jobbet efter semestern... Vad ska man säga?? Ja de har ju inte varit så speciellt betungande om jag säger så. 12 samtal på 8 timmar. Det är effektivt arbete det minsann. Effektivitetssiffrorna lär ju fan vara på -0!

Men men, vad ska vi göra åt det? Vi kan ju inte lixom tillverka mobilerna sämre, eller?? Haha, ja jävlar vad entusiastisk jag var emot Samsung nu då helt plötsligt. Har nog varit ifrån jobbet alldeles för länge som det låter!


Nu sitter man hemma och hatar Gaspode eftersom han gick på semester idag! Ja man måste bli hatad när man har semester, det blev ju jag minsann. Kanske inte i samma mängd men... ;)

Smisk skulle du ha Gaspode!


Nä, nu må man väl sluta med det här innan skärmen slocknar. Åskar ju som fan här. Och har man en monitor med märket Samsung så är det bara att plugga ut fort som fan!

Man har ju hunnit med det viktigaste och det var ju att betala räkningarna så klart!


Nu ska man stänga ner den här skiten och sätta sig med sitt nyinköpta BRODERI... Mmm, jag vet att jag har blivit en riktig pensionär! Broderier och torsdagsbingo!!! Det ska börjas i tid!


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 2 juli 2008 12:25

Med förkylningen alltså. Nu är man bara lite snuvig och har en ganska retsam hosta. Så att spela bingo imorn kan ju bli kul för er som ska sitta i samma bil som mig...


Jaja, har fixat chinchillavakt iaf, nästkommande 2 veckorna. KK är en ängel hon. Hoppas han inte smiter, för då kan hon få kul i timmar framöver haha.


Jaja, hade inte så mycke mer o skriva idag.


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 1 juli 2008 16:22

Japp, vi åker på måndag ner till Sussie för o "slagga" där som pappa så fint uttryckte de. Måste åka därifrån kl 01.00 senast för att hinna till A-landa till 04.00 Sen blir de nog en öl och lite kortspel i väntan på att få kliva ombord, om jag ska tippa pappa rätt. Jo, jag vet, de lät lite häftigt med en öl kl 4 på morgon, men va fan!! ;)

Så runt halv 11-tiden landar man. De första jag lär göra är att kolla upp var man kan äta, om jag känner mig själv rätt haha. Ja jävlar, viktigt med mat förstår ni!

Hade Maggan varit med så det första hon kollat upp hade nog blivit baren!


Kollade på Ving.se förut för att se hur det såg ut. En pool på 590 m2. Jo man tackar! Den kan nog SandaHandaPanda få plats i... Hoppas jag! ;)


Hopp, de va de de, bloggtorka nästa! Jaja, uppdatera senare om de skulle va nå mer!


Over & Out


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards