Alla inlägg under augusti 2008

Arg

Av Miss Smirnoff - 21 augusti 2008 13:53

Jag missade Klüft! Bara för att Av var tvungen att plocka ner TV:n eftersom det kommer några "viktiga" snubbar idag! Aaaaaa, blir så arg!


"Det kommer viktigt besök idag så städa upp i era bås så det är rent och snyggt"!!!


Men väx upp!


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 20 augusti 2008 16:49

Gaspode måste börja jobba snart!!!!

Det är fan inte bra för ditt hjärta att ha semester, så därför tycker jag att du ska ge bort din semester till mig nästa år!


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 20 augusti 2008 16:45

Haha, jag skrev ju aldrig något namn, men du tog åt dig ändå!

Mmm, där ser man!!


O inte fick du ligga heller hörde jag! ;)

Synd om dig..........


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 20 augusti 2008 15:47

Lämppa är störd!!!!


Idag kom Hurtig och Hinkas runt supporten med en massa godis och nötter. Hinkas gick först med nötterna.

Lämppa: Titta, här kommer nötterna...

Hurtig: Men va fan säger du!!!!!


Sedan började vi prata om "-oholic" saker. Att man kan vara shopoholoic osv.

Lämppa: vad kan man mer vara beroende av??? Smokeoholic kanske??

Jaa, chocoholic det är du Sanda.

Jag: Men tack så jävla mycket då!!!

Lämppa: What????

Jag: TJOCKOHOLIC?????!!!

Lämppa: Neeeej, men choc som i choklad!!!


Haha, ja jävlar vad Lämppa måste börja tänka innan hon pratar! Inte för att jag är så speciellt duktig på det men men, det var inte mig det handlade om nu!! ;)


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 18 augusti 2008 08:18

Då sitter man på jobbet igen...

Hur har då helgen varit mån tro?? Jo vars, på fredagen åkte man ju till Hoddal på bingo med Mickan och Jessica. Bara för att inte Mickan kan ha egna nr och vinna på så fick man dela sin vinst på 300 kr med henne. Jaja, handskakningen fungerade ju iaf.


På lördagen åkte jag och Lämppa till Sveg för lite tacoinköp, som visade sig bli lite mer mat än förväntat... Men gott var de! Vi åt och åt, det räckte till både KK och Mary där på kvällen, + matdosa till Lämppa, mig och Johan idag, + att vi åt igår eftermiddag också.


Klockan 22.00 åkte vi hemifrån till Sveg och Ön. Det var ganska lite folk när vi kom men det ökade på ganska fort när Batterypacks började spela. Måste ju faktiskt erkänna att dom var jätteduktiga!


Vissa drack ju upp all öl så man fick gå över på cider vid 01.00-tiden

Men det gick ju det oxå. Vid 01.45 började vi dra oss tillbaka och åkte hem till Riverrose igen, eftersom det började bli väldigt kallt. När vi kom till bilen var det bara 1,5 grad varmt. Mmm, mysigt värre!


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 14 augusti 2008 17:12

Här kommer en länk så får ni kolla lite själv:

http://otfans.net/archive/index.php?t-63133.html

Jag säger tryckte, eftersom det är det rätta, men Lämppa, Cathizzz, Lars J, Hurtig, Davidsson m.f, säger tröck!


Här kommer en mening från länken ovan:


"Tröck är en mycket felaktig imperfektform av ordet trycka som används av fjortisar och andra icke språkkunniga (oftast yngre) människor. Den rätta stavningen är tryckte."


I REST MY CASE!


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 14 augusti 2008 16:55

jag och Lämppa tog en sväng runt jobbet, för vi ville ut och vandra i det fina vädret en stund.

Vi kom till framsidan och gick förbi dom handikapparkeringarna som finns närmast ingången.


Lämppa: Den här parkeringen vill jag ha. Den är ju så stor.

Jag: Men det är ju en handikapparkering!

Lämppa: Men varför är den så stor för???

Jag: Kanske för att dom handikappade som har en rullstol ska ha gott om plats...

Lämppa: Jaaaaaa, kanske det!


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 14 augusti 2008 14:56

Lämppa läser upp en "rolig historia" vid lunchbordet.


Lämppa läser: Är inte basfiol ett svårt instrument? Jo, särskilt i bussen!


Jag och Lämppa tittar upp på varandra en liten stund.

Lämppa: Den var väl inge bra?? Jag fattar inte.

Jag: Instrumentet kanske är väldigt stort så det inte får plats i bussen??? I don't know...

Lämppa: Men då hade man väl lika gärna kunnat skriva Fiat!!???

Vi tittar på varandra igen och asgarv bryter ut.

Lämppa: Jaaa, du ser, det var mycket roligare!!!


Jooo, som alla vet här på GSM, så har Lämppa fastnat på en låt som hon nynnat på i tid och otid, närmare bestämt "Boy's are back in town" med Thin Lizzy.

På lunchen åkte vi hem till Lämppa för att hon skulle hämta nånting och jag satt kvar i bilen och började kolla på fodralet till skivan vi lyssnat på i typ 100 år, så jag började bli lite lej på den.

Som sagt, kollade på andra cd-skivan och såg på spår 8 en låt som nog Lämppa skulle tycka om...

Spelande den när hon kom tillbaka och satte sig. Från början visste hon inte riktigt vad som va så speciellt med den låten, men sen hörde hon och utbrister: ÅÅÅÅÅÅÅ, BOYS ARE BACK IN TOWN!!!!!


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards