Alla inlägg under mars 2008

Av Miss Smirnoff - 26 mars 2008 16:43

Ja då har jag äntligen fått min älskade Hammarstrandssång på mobilen.

Tack vare faster! ;)

Den är ju såå bra! Väntar bara tills dom kommer och uppträder i stan snart och tillomed kanske här i Sveg, vem vet??


Hur har då påsken varit då?? Jo, mycke folk och mycke skrik, som vanligt i Älvros. Jag som är lite av en ensamvarg tycker inte riktigt om det, men man har ju vänjt sig lite med åren som gått. Har ju bott här permanent i 2 år snart.

Firar 4-års dag den sista april och då är vi ju på Finlands-kryssning med pappa, Lena, brorsan och Lina. Ska bli roligt!


På fredag har man kompat ut till klockan 14.00, också väldigt roligt! ;)

Eller vad tycker du Gaspode? Hihi


Nä nu ringer det väl snart så man må väl vara beredd.


Over and Out


Av Miss Smirnoff - 20 mars 2008 08:36

Då jobbar man sista dagen innan påsk. Ska bli skönt att få vara lite långledig och köra lite skoter och fiska. Ska på dop på lördag så vi får hoppas på att det inte är allt för fint den dagen...

Tyckte jag såg brorsans gamla bil på ICA-parkeringen igår på lunchen. Men kommer inte ihåg hela regnr.


Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva så vi hörs väl efter påsk.


Over and Out


Av Miss Smirnoff - 17 mars 2008 12:56

Då var den resan över som jag har längtat till i flera månader. Men kul var det. Fint skoterföre också, även fast vädret kunnat varit lite bättre. Men man ska ju inte klaga.

Hoppas det blir fint till påsk i alla fall.


Här kommer min mailadress som du behövde Åsa: shadowsex_666@hotmail.com

Du kanske kan ge henne den Lena??

Så ska vi nog kunna ordna det där...

Eller så kan du ju bara ge henne min bloggadress så kan hon gå in och läsa själv... ;)


Fredagskvällen var ju väldigt givande faktiskt. Kortspel till klockan 3 på natten och smuttade lite Smirnoff Ice, dom är ju för god.

Så var det ju även väldigt gott med pizza i Ramsele, även fast man inte fick i sig hela... Pappa fick en större chock när jag inte orkade hela pizzan!! Haha


Nä nu är det bara 4 timmar kvar av denna dag, så är det bara 3 dagar kvar till helg igen, gött!


Over and Out

Av Miss Smirnoff - 14 mars 2008 12:27

Ja då var det fredag då igen. Har varit sååå tråkigt dom första 3 dagarna på den här veckan. Har legat hemma i magsjuka. Hade feber på torsdagen men åkte på jobbet i alla fall. Att man längtar till jobbet så mycket att man går dit även fast man har 38,5 i feber så måste det vara nåt fel... Eller?

Jaja, idag slutar man klockan 14.00 och ingen är gladare än jag eftersom vi ska åka upp till mamma o pappa för lite skoteråkning till Ramsele. Ska komma ihåg och hälsa till Ramsele från Lennart oxå haha.

Vi lastade skotrarna igår, lånade grannens 4P-vagn så man slipper hålla på med kapell o skit. O dom bli inte skitiga heller. Så det är bra, vill ju inte att pärlan ska bli ledsen...

Får hoppas på att isarna håller så det inte blir som förra året!


Nä, nu ska jag sluta blogga så jag kan svara i telefon...

Slutar ju om 50 min!


Over and Out

Av Miss Smirnoff - 6 mars 2008 12:49

Den låten är såå bra!

Lyssnar på Metallica-Nothing Else Matters. Också en grymt bra låt. Lyssnar alltid på musik, jämt och ständigt, även här på jobbet när jag inte sitter på linan. Lägger ju boxarna för tillfället så...


i780:n är beställd! Jippie! Hoppas utbildningen kommer snart också, annars kan de bli knivigt.


Är lite halvless idag faktiskt, vet inte varför men de kanske är för att de är dagen före helg?? Inte vet jag...

Är lite trött idag oxå, kan bero på de, vill bara hem o sova. Somnade i soffan framför TV:n igår... Vaknade halv 10. Inte bra, då blir man trött även fast man bara kliver upp o lägger sig i sängen, knepigt nog...

Men men, de blir nog bättre!


Haha, nu blev de en bra låt: Moppepojkar!!

Gud vilka minnen den framhäver... Oj oj oj!


Eller vad säger ni Linn o  Anna??? ;)


Nä nu ska man väl försöka jobba igen. Hade


Over and Out

Av Miss Smirnoff - 6 mars 2008 09:25

Ja då är de snart helg igen då. Alltså veckorna bara flyger iväg nu mer! O de klagar ju inte jag över direkt. Imorse kom Jennifer inrusande med en väldigt arg min. Nån har snott hennes cykel... Igen! Andra gången på bara några månader. Alla frågar: Men har du inget lås på den eller förråd??? Haha..


Hoppas inte pappa typ har bestämt att komma hit till helgen för jag ska på fisketävling på lördag. Få hoppas dom har några fina priser, typ en skoter eller så... Ööö, nä de lär ju inte hända!


Jaha, så kommer man o få punga ut med 4300 spänn nästa månad då. Biljävel! Dåliga bromsar bak så den gick inte genom besiktningen. Jaja, ska man ha bil så... Men de är ju inte så att man har nåt val precis!


Over and Out

Av Miss Smirnoff - 5 mars 2008 08:51

... så länge. Är lite nervis för att de inte ska bli nån före helgen. Om de inte blir de kommer de säkert o va kanonfint väder, men om han köper en så kommer de o va kasst väder, skulle inte förvåna mig ett dugg!

Lämnade in min bil på Berners idag halv 8, ska byta bromsar bak. De skulle gå på sisådär 1700 spänn. Suck!

Sen måste man skynda sig o få en ny besiktningstid för det är körförbud på fredag.


Väntar bara på att jag ska få en ny mobil idag. En Samsung i780. Men de lär ju ta lika länge som den förra man fick. Sen kan man ju bara hoppas på att de kommer o bli en utbildning på den så småningom.


Nä, nu ska jag börja på mina boxar igen, ma råkes.


Over and Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards