Alla inlägg under maj 2008

Av Miss Smirnoff - 31 maj 2008 19:15

Nu sitter man framfär en Samsung-skärm hos pappa o skriver bloggen.

Ny skärm, trådlöst tangetbord och mus. Tangentbordet är ett sånt här krokigt helvete så stavfel lär de ju finnas i detta inlägg! 


Ja, månaderna maj och juni är ju dom sämsta/bästa på året. Varför det sämsta är ju för att alla jävlar fyller år och det bästa är för att jag själv fyller år! Har btw fått en mixerstav så nu kan man hem och fixa till sig en Margaritha... Mmm, gött. Sedan han man ju fått en massa Triss och V75-spel av både pappa o Lena, men inte har det blive någon vinst inte, nej nej, man ska ingenting ha minsann. Man kan ju tänka sig att en sån fattig jävek som mig kan ju behöva lite peningar...


Fick en tusing av kära mor o Kåka, o de kan ju behövas i sommar.

Ska ju iofs vinna 22 000 på bingo i Sveg på torsdag men men.... Elloer vad säger du Maggan??


Imorn ska man köra hela vägen hem igen, blir ju egentligen ganska kortvarigt att åka hem över en helg bara, men vad ska man göra?

Man har ju snart semester så man ska väl inte klaga kanske!


I juli ska man ju till Mallorca och Alqudia. Hotellet ligger på stranden, så det ska bli skönt, hoppas att restaurangerna ligger lika nära som havet för då kommer SandaHandaPanda att trivas... Då behöver man ju inte gå så långt, haha.


Näm nu ska Magda tydligen filma med min digitalkamera så jag må ju hjälpa henne, så vi hörs!


Over & Out



H&M

Av Miss Smirnoff - 21 maj 2008 17:35

Jaaa, men äntligen! Dom är fan inte snabba på H&M elle?

Skulle ha fått mina kläder i förra veckan men dom kom idag.


Jag och Maggan har gjort skrivit en riktig hit idag. Den kommer slå alltså ;)

Eller vad tror du Maggan. Den heter "Vi är på G"... Resterande text kanske ni får reda på i helgen om ni ska på invigningen av Storön, haha.


Nä, nu är det bara 20 min kvar sedan är det hemfärd för tredje gången den här veckan. Går veckorna fort eller går dom fort??

Räknade ju faktiskt ut, med min dåliga mattekunskap, att det bara är 5 veckor till jag går på semester. Och två av dom veckorna är det röddag på fredagen så då blir det kortvecka. Gött!


Tänkte dra iväg en liten hälsning till mor och far. Mamma lär inte läsa det men what the hell, hon kan ju inte ens starta en pc. Haha...

Love you guys!


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 20 maj 2008 13:38

Och vann man nåt?? Näää, som vanligt så ska man inget ha. Men Annelie däremot som följde med till Hoddal vann 2000 spänn. Mmm, fördelat bra va?


Vad har jag mer att berätta?? Jo, jag och Jennifer började våra nyttiga liv igår. Ska sluta äta allt snask och börja träna 6 dar i veckan. Styrketräning 3 ggr och promenader 3 ggr i veckan. Hoppas att man håller sig till det här också, så det inte blir som förra gången vi tog upp det.

Jag tror de höll i 1 vecka eller nåt ;)


Ska ut på premiären på Storön med Jennifer på fredag också. Ska nog bli kul, får hoppas på att det blir fint väder.


Var lite helgstök/bråk i Älvros i fredags natt också. Polisen kom från stan och tog med sig en 30-åring tillbaka. Han var lite vresig och hade slagit sönder hela grannens lägenhet. Allt var totalförstört. Det var inte kul att se. Men slutet gott, allting gott som man säger.


Snart borde väl pappas TV komma också. Den 27:e var ju det preliminära datumet, men man vet ju aldrig när grejerna kommer på det här bygget.


Nu ska jag och Jennifer ha lunch snart så vi synes.


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 16 maj 2008 09:58

Haha, jasså du tycker det??

Men jag är ju snart lika gammal som dig ju.... ;) Närå lilla gumman, jag skojar bara. Du är ju lika ung du som jag!


Ovan är bara en konversation med min före detta båskompis.

Saknar henne som fan! ;)

Jag tror nog att hon saknar mig och mina utlägg liiite i alla fall.


Undrar vad man ska ta och äta till lunch idag? Har inte en aning.

Men det blir väl en frukt eller nåt.

Kanske ska åka på Bolaget och köpa lite cider till helgen. Vet inte varför egentligen för jag är ju solo hela helgen som vanligt. Hmm, kanske är lite sorgligt att dricka cider i all sin ensamhet på en lördagkväll? Eller vad tycker ni?


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 15 maj 2008 09:16

Så är det torsdag igen då. Ska på bingo med Maggan ikväll och vinna pengar. Ja, vi får hoppas på det i alla fall.

Imorgon åker Johan till stan igen, för vilken helg i ordningen vet jag inte. Tråkigt! Fast det kan vara skönt att vara för sig ibland men det blir ledsamt i längden. Kanske bakar lite till. Tror även att jag ska göra lite köttbullar eller biffar. Var så länge sedan jag åt hemlagade köttbullar.

Tänk er köttfärsbiffar, kokt potatis, stekt lök och lingonsylt. Mmm, va gott.


Gjorde btw ett IQ-test igår. Normal är 100 och jag hade 121.

Det var ingen som trodde på att jag är smartare än 91 % av befolkningen. Hmm, undra varför?


Kommentar av Gaspode: "Hon är smart, men vet bara inte om det".


Tack tack, för den. Ska jag komma ihåg.


Nä, nu ska jag fortsätta att sura.


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 13 maj 2008 14:49

Här på jobbet är det ju som ett riktigt dårhus alltså. Man kan inte ens lämna sitt bås utan att man blir terroriserad.

Knepigt nog är det nästan bara jag som blir utsatt, men det är väl för att jag är roligast. Eller kanske för att jag blir så förbannad, hmm, tål att tänkas på.


Btw, medans jag var borta blev två av mina saker ihoplimmade. Jag skyllde ju förstås på dom två som brukar göra dessa spratt. Nämligen Gaspode och LJ.

Här har ni konversationen nedan:


Jag (till LJ) - Din ihoplimmare där!

LJ - Men hörru, jag har fan inte rört din mus, eller jag menar.......


Ja så kan det gå när inte haspen är på, som jag brukar säga!


Ja då är man helt solo dom kommande 4 helgerna igen. Johan ska på diverse utbildningar som vanligt. Men jag ska nog på premiären på Storön om 2 helger med Jennifer. Sen lär det nog bli ett litet party första helgen i juni, eftersom en viss person fyller 21 om exakt 21 dagar.Dvs ME!!


Fan vad gammal man börjar på bli alltså. Snart kan man säga: Men du vet på min tid.....

Haha, nä inte riktigt kanske, men snart så!


Har förresten hämtat ut min dosa till Wii, så nu har man en var, skönt att slippa byta dosa hela tiden.


Nä nu är det bara 45 min kvar så är denna dag till ända.


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 8 maj 2008 12:50

Nu har det varit jävligt jobbigt dom senaste veckorna. Har varit sjuk i stort sett i 3 veckor. Så lönen denna månad lär ju bli skrattretande...


Var ju hemma tisdag och onsdag denna vecka eftersom jag knappt kunde prata med kunderna. Var så igentäppt så folk gjorde narr av mig här på jobbet. Taskigt må jag säga!

Men kände mig ju inte heldö som förra gången jag var sjuk, så jag tog och bakade både kanelbullar och kladdkaka.

Kladdkakan ska jag ha med mig som fika ikväll när man spelar bingo och vinner 14 tusen.


By the way så är min kära skoter betald och klar. Så nu är den MIN och bara MIN! Hehe, känns riktigt bra faktiskt.


Ja vad har hänt mer???


Jo var ju iväg förra veckan på en liten Finlandstur med pappa, Lena, brorsan, Lina och Johan. Åkte på tisdagen och kom tillbaka i fredags.

Var riktigt roligt faktiskt. Spelade bort sisådär 2500 kr på slots. Haha, men dom är riktigt roliga dom där sakerna.

Man vinner ganska ofta och mycket men man har ju inte stake nog att sluta när man ligger på topp tyvärr...


Hade vårstädning i lördags också. Nu ser det riktigt fräscht ut om jag får säga det själv.


Sista maj ska man upp till mor och far igen för att gå på en fest. Lasse Stefanz skulle tydligen spela. Jag lyssnar inte på dansbandsmusik men dom är fan i mig bra.

Det var tydligen middag och grejer och tillstånd hade dom också, så en drink eller två lär det ju bli om jag känner Zandra rätt ;)


Nä, nu ska man väl fortsätta med mina roliga callbacks...


Over and Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards