Alla inlägg under oktober 2009

Av Miss Smirnoff - 31 oktober 2009 17:26

Dôrtndôrtn in RiverRose City! Har varit chaufför de senaste 5 helgerna (och även igår) så jag tänkte slå på stort ikväll och inte vara chaufför hör och häpna. Jennifer kommer ca. 18.45 ikväll och hämtar mig, Mickan, Lars Näs och Fahlan så bär det av mot förfest hos Elin. Hoppas man slipper det förbannade SingStar-helvetet bara. Lär inte hända men som sagt, hoppet är det sista som lämnar en.


Har snurrat runt lite på Sveg idag och letat katt, hälsat på folk, letat katt igen, skjutsat folk, hittat katt, skjutsat hem katt, vart på ICAirutan och handlat groggvirke med mera med mera. Kom hem, slängde sig i duschen och nu har man bosatt sig i soffan framför datorn med en kall i handen. Rättare sagt en upphälld kall i mitt Lasse Åberg-ölglas med motivet Glad Mus. Passande värre!

Väntar in Mickan som är som vanligt seeeeeeg!! Jag har verkligen försökt ska ni veta men det går... hmm... seeeegt, att få henne att sno sig på lite.


Helvetesjävlarsfanskap också! Hockeyn går då rakt inte som jag vill idag. Rövigt värre!

Av Miss Smirnoff - 24 oktober 2009 02:29

Hahahaha, sååå hysteeeriskt roligt!! Tack Omnia II, detta kommer jag att ha med mig för livet :)


Har nyss kommit hem från Riverrose och Jennifer. Har kollat på Idol med tjejerna och haft hur kul som helst. Länge sen jag skrattade så mycket. Tack för en jättetrevlig kväll/natt. Vi syns i morgon på Huskey, (tillsammans med Stoffe) :)


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 12 oktober 2009 21:32

...HELT GALEN HELG!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards