Alla inlägg under januari 2011

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 20:04

Ja, jag fick till slut ledigt de 2 sista timmarna och nu sitter man på busstorget och väntar på nästa buss som ska ta mig hem. Kruxet är att den inte går förrän 22.10 och jag kom hit 19.20 Så det kommer bli en lång väntan kan jag lova.
Jag förstår mig inte på folk som sitter här dagarna i ända. En fredagskväll som denna tex och det är massa jävla fjortisar och A-lagare som inte kan stå på benen. Helt idiotiskt.
Eftersom jag inte visste att jag skulle få ledigt så hade jag inte förberett packningen eller nåt. Tex så är min telefon snart död och samma med datorn. Visst det finns ett uttag här i närheten som jag kan använda men på golvet vill man ju inte sitta och lämna några grejer här det är ju uteslutet. Så vi får väl se hur det här går.

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 11:31

Jag längtar tills denna helg är över och jag har bilen ståendes i garaget. Jag kommer va helt slut på måndag när jag ska upp och jobba klockan 7, var så säker. Sitter på jobbet nu och räknar minuterna tills jag får gå hem. Ska till födelsedagsbarnet Marie ikväll och gratta henne lite, sedan drar dom vidare ut på Folkan och jag går hem för att packa ner laptop, strömkabel + adapter, extern hårddisk och HDMI-kabel. Lite disk ska jag nog hinna med också. Sedan blir det en tidig kväll eftersom jag ska upp för att hinna med bussen som går 07.30 Kommer till stan 10.15 och där blir jag förhoppningsvis upplockad av min kära mor. Drar hem till mormor för lite gratulationer där med eftersom hon fyllt år. Sedan vet jag inte när resan till Umeå blir av, troligtvis på söndag, tidigt i ottan. Köpa bil, sedan dra hem till Lena igen och sedan vidare hemöver till Sveg. Lär inte va hemma före 00 skulle jag tro. Sedan upp 05.30 för jobb. Det är ju skönt att man i alla fall får sluta 16. Då ska jag hem och sova, det kan jag lova.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards