Alla inlägg den 3 december 2007

Av Miss Smirnoff - 3 december 2007 12:28

Jävlar vad roligt det blev!

MEN... Ja det finns faktiskt ett sådant också även fast det är skoter det handlar om. Åkte hela helgen och det har ju inte kommit speciellt lite snö, inte minst sagt på höjderna. En meter måste det ju vara alla gånger där uppe. Så en meter puder, okört och första gången denna säsong.

Kan ju bara resultera i det jag har nu... SMÄRTA!

Känns som om hela kroppen skulle vara felmonterad.

10 mil blev de allt som allt i helgen. Jag, Johan, Jocke, Jennifer o Marcus. Och körde fast gjorde man ju så klart. Ingen skoteråkning utan fastkörningar ;)

Bredda leden gjorde vi också, duktiga har vi varit, mmm.


Blir nog mer körning till helgen eftersom vi måste platta till leden lite så den blir bra när man kommer med välten sedan.

Fast blir nog bara en kort sväng på lördagen, eftersom man ska på julbord på Mysen med Svegs Sågen. Ska bli roligt det också. Få väl hoppas Hurtig håller sig hemma så det blir lugnt och skönt haha.


Gårdagen resulterade i att man hamnade i Sveg på Svegskrogen men en kebabrulle efter all körning. Gott som fan var det. Hälsade på i Myrgränd också. Tänkte hoppa in i fönstret hos en viss Mister men gav upp eftersom jag inte riktigt visste vart han bodde, men det ska vi nog ta reda på. ;)


Nä, nu ska jag fortsätta med mina monitorer.


Over and Out for now

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards