Direktlänk till inlägg 24 april 2008

De va ett tag sen sist

Av Miss Smirnoff - 24 april 2008 10:51

Allmänt:
Namn:
Sandra
Kön: Kvinna
Ålder: 20
Längd: 1.63
Smeknamn: Miss Smirnoff, Antonhia, Massagestaven m.f (kärt barn har många namn, sägs de ju)
Hårfärg: Ljusbrunt i original, men har haft svart/rött senaste 10 åren
Ögonfärg: Blågrå

Har du någonsin:
Ätit sushi:
Nej, kommer nog inte göra heller
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nä, inte vad jag vet om
Klättrat på berg: Beror på vad man räknar som berg
Sett vita huset: Inte i verkligheten

Antingen eller:
Kallt eller varmt:
Kallt
Spets eller satin: Satin
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: SNÖÖÖÖ, and lots of it
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Höst
Matte eller engelska: Absolut engelska

Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet:
Johan så klart
Vet den om det: Ja det hoppas jag verkligen
Vad tittar du på hos en man: Leendet

Inom de senaste 48 timmarna:
Kramat någon:
Ja, Johan
Bråkat med en kompis: Nopp

Gillar du att:
Ge kramar: Yes
Ge massage: Nja, hellre få
Gå promenader i regnet: Och bli blöt?? Nä tack

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Var på Bäckvallan och måla
Svär du för mycket: Of course I do
När duschade du senast: Imorse
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Slitet blått
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen. Behöver ingen musik, har ju Jennifer i båset bredvid ;)
Vad är bredvid dig just nu: Maggan så klart

Saker på skrivbordet: Frukt, Anovo-snöre, 4 mobiler och en vattenflaska
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Stökigt
Vad var det sista du åt: Ett päron
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Johan och Prinzen så klart
Har du en lavalampa: Ja, 2 st
Hur är vädret just nu: Soligt och varmt
Vad gjorde du igår kväll: Stog på Myrgränd ett antal timmar för att få en bil och starta
Vem pratade du sist med på telefon: Jennifer/Jocke
Vad gör dig glad: Häddalsglassen och att köra skoter och mycket annat
Vart skulle du vilja åka: Kryssning till Bahamas 
Vill du ha barn: Nja, tveksamt
Vad ska dom heta: Tänker jag inte skriva här

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Smirnoff - 27 januari 2012 17:59

    Här är jaaag! Jag kan väl kanske medge att det varit lite bloggtorka ett tag. I sisådär 10 månader lite drygt. Men jag har bara inte orkat, inte konstigare än så. Ja vad har hänt dom här 10 månaderna då? Inte så där jättemycket faktiskt. Ta...

Av Miss Smirnoff - 17 mars 2011 17:41

Men det var väl ett himlans tjat på er tycker jag. Jag bloggar ju alltid jag      Nä, det var ett bra tag sen sist, hela 9 veckor och 3 dagar sedan. Typ nåt sånt iaf. Men jag är ju så busy nu för tiden vet ni så jag hinner inte med att blogga. ...

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 20:04

Ja, jag fick till slut ledigt de 2 sista timmarna och nu sitter man på busstorget och väntar på nästa buss som ska ta mig hem. Kruxet är att den inte går förrän 22.10 och jag kom hit 19.20. Så det kommer bli en lång väntan kan jag lova. Jag förstå...

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 11:31

Jag längtar tills denna helg är över och jag har bilen ståendes i garaget. Jag kommer va helt slut på måndag när jag ska upp och jobba klockan 7, var så säker. Sitter på jobbet nu och räknar minuterna tills jag får gå hem. Ska till födelsedagsbar...

Av Miss Smirnoff - 31 december 2010 17:27

Men jo. Så sjöng jag den låten för ca 2 månader sedan. Jag kom inte riktigt ihåg hur den gick. Så var det med det...   Nu sitter man och bloggar hemma hos Jennifer B och väntar på att förrätten ska ställas fram. Nedan är kvällen meny:   Förrä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards