Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Miss Smirnoff - 24 oktober 2008 10:19

Men herre gud va ni tjatar!

Jag är ju en upptagen människa, inte kan jag bara sitta framför datorn hela dagarna och blogga eller? Hmm, fast när jag ändå sitter framför datorn hela dagarna, kanske de är lika bra så ni håller tyst någon gång?! ;)


Fredag idag då för er som inte visste det... Är nog inte många som inte håller reda på sina fredagar skulle jag tro!


I helgen blir de en tripp till Östersund för köp av AC/DC-biljetter + Skoterns Dag så klart! Ska bli skönt att komma "hemöver" igen. Va ett bra tag sen jag va till stan nu. Det är världens bästa stad!


Nästa fredag ska jag, Johan, Gaspode och Rybba åka till Leksand på hockey. Hoppas på att dom ger Malmö stryk, för dom ska fan inte gå upp till Elitserien! Inte för att jag är Leksing men dom är det bättre laget av dessa två. Själv är man ju Färjestadare, gott folk! ;) Dom hade ju faktiskt kunnat fått en liiite bättre start men jaja... Lång väg kvar att gå!


Over & Out




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards