Alla inlägg den 3 december 2008

Av Miss Smirnoff - 3 december 2008 11:39

Har blive lite me uppdateringar här nu igen! Men den kära Omnian tar upp all min tid som de känns just nu.


Vad har hänt då?

Jo, va ju på partyparty i lördags i Ytterberg. De va riktigt roligt. Tror jag iaf... Blev ju lite dragen där!

Att åka bil hem var faktiskt ingen hit om jag får säga de själv. Ville gå hem efter typ halva vägen, men det fick jag inte.

Sussie släppte av mig i början av Sätervallsvägen och han i skuffen klev också ut. Att försöka gå i kolsvart mörker, oplogad väg och dessutom är riktigt på fyllan gick inte så där jättebra faktiskt.

Efter 20 meter eller något likanande ringde jag tydligen Axelsson (måste bara meddela att klockan var 02.10), och han låg och sov, hör och häpna! :)

Ringde till Sussie som kom och plockade upp oss igen, så man kom hem i ett stycke.

Ja herre gud sicken fest!


(Måste bara tillägga att Lillasyster Bergström oxå blev lite lullig där på kvällen)! :)


Nu är de onsdag och bara 2 dagar kvar till helgen igen. LillGrisen fyller 21 på lördag så man kanske åker dit en sväng efter skoterturen som kommer att bli. Har ju vräkt ner snö under veckan som tur är.


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards