Alla inlägg den 24 april 2009

Av Miss Smirnoff - 24 april 2009 18:22

Jag tycker bara att det är helg hela tiden jag... Tro inte att jag klagar för det gör jag inte, skönt med helg, men ändå. Det var ju nyss måndag för tusan!

Ja, och hur ska denna helg spenderas då? Jo, ikväll blir det tacos hos Fahlan tillsammans med Emelie och Lars. Ska bli trevligt. Morgondagen ska spenderas troligtvis hos Mickan med Catta och Anna-Märta. Kan bli några till oxå det vet jag inte nu. Ska umgås och ha trevligt, sedan blir det troligtvis Knuten på kvällen. Det var nån trubadur där tror jag.

Söndagen ska nog slappas, kanske en cykeltur/promenad ner på Skogers eller Centrum för en mjukglass med Mickan.


Börjar ju faktiskt se ut som att nån bor i den här lägenheten nu... Väntar bara febrilt på min TV, hoppas den kommer snart så jag får öva på GH. Ska fan träna så jag kan dänga skiten ur alla i sommar. Ja, kanske inte Lars då, det blir nog svårt. Måste försöka få tag på ett trumset oxå, för det va jag fan kass på!


Var på årets första bingo igår kväll med Mickan och Lars. Blev inte ett skit kan jag säga för min och Lars del men Mickan drog väl in 400 :- iaf, men eftersom hon var skyldig mig 300 för brickorna så fick hon bara en hundring kvar av vinsten :)

Lars drog på sig en öroninflammation eftersom vi två satt utanför bilen första halvan av bingon. Sen blev de satan så kallt så vi fick pressa in oss i Annikas bil. Mickan blev satt i skuffen som en hund, hehe!

Fick även lära mig något nytt den kvällen oxå. VVG minsann, mmm! Här är vi inte tröga heller, eller hur Annika :P


Nu har man tagit ur köttfärsen ur frysen och ska snart iväg till Fahlan, så vi hörs senare.


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards