Direktlänk till inlägg 14 januari 2010

Ja, vad är en dag på balen

Av Miss Smirnoff - 14 januari 2010 21:28

Eller hur var det där Jennifer? Inte: Vad är en bal på slottet? :)


Var ju ett tag sen jag skrev här nu igen. Verkar vara dålig på det här jag. Jag är tydligen dum också. Fick jag höra av min kära arbetskollega idag. Tack för den. Därför han fick assistera mig lite ikväll via MSN eftersom det hade hänt nåt jäääteknepigt med min dator. Som iofs gick att avhjälpa med en knapptryckning på två tangenter men ändå...

Säger bara det, skärmdumpar is the shit. Eller inte hehe.


Halva januari har redan hunnit gått, satan vad fort det går. I helgen ska jag hemöver för att "fixa" till bilen lite och låna en annan under tiden. Min favvobil nr 1 ska jag få låna en vecka eller så. Blir väl att man får åka hem nästa helg också för att byta tillbaka till min ROS.

Så lördag och söndag spenderas hemma. Var ju inte så länge sen jag var hem men det ska ändå bli skönt att komma hemhem igen. Söndag kväll kanske ska spenderas med en bakfull arbetskollega om inget annat dyker upp. Ja asså för den andra personen i fråga då alltså. Inte så att jag har den som "backup" ifall det inte är någon annan som hör av sig direkt. Men det tror jag personen i fråga vet hehe.


Nä men va fan ska man hitta på nu då? Kan ju inte gå och lägga sig nu?


Lyssnar på The Baseballs på Spotify. Tack Emelie och Johan som spelade dom hemma hos mig på nyårsafton. Dom är bra som fan :)


Jag tycker att http://cathizzz.bloggagratis.se/ ska ta och uppdatera sin blogg lite jag. Har inte hänt mycket där inte. Du är fan sämre än mig på att blogga gumman. Och det är inte dåligt. Det är rent utav kasst :)


Måååste bara bjuda på en fin bild. En bild som jag aldrig kommer att radera från min telefon, det är ett som är säkert. Här njöt jag kan jag lova :p


  

 
 
Cathizzz

Cathizzz

22 januari 2010 18:25

Haha, ja jag har vart lika dålig på att skriva som läsa tror jag, men nu har ett inlägg dykigt upp detta år iaf.. :))

http://www.cathizzz.bloggagratis.se

 
Sopp la bopp

Sopp la bopp

2 februari 2010 21:52

Jajaja.. men nu är den bilen ur världen.. nu har jag inte dom bekymren mer.. Tihi

http://soppan.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Smirnoff - 27 januari 2012 17:59

    Här är jaaag! Jag kan väl kanske medge att det varit lite bloggtorka ett tag. I sisådär 10 månader lite drygt. Men jag har bara inte orkat, inte konstigare än så. Ja vad har hänt dom här 10 månaderna då? Inte så där jättemycket faktiskt. Ta...

Av Miss Smirnoff - 17 mars 2011 17:41

Men det var väl ett himlans tjat på er tycker jag. Jag bloggar ju alltid jag      Nä, det var ett bra tag sen sist, hela 9 veckor och 3 dagar sedan. Typ nåt sånt iaf. Men jag är ju så busy nu för tiden vet ni så jag hinner inte med att blogga. ...

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 20:04

Ja, jag fick till slut ledigt de 2 sista timmarna och nu sitter man på busstorget och väntar på nästa buss som ska ta mig hem. Kruxet är att den inte går förrän 22.10 och jag kom hit 19.20. Så det kommer bli en lång väntan kan jag lova. Jag förstå...

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 11:31

Jag längtar tills denna helg är över och jag har bilen ståendes i garaget. Jag kommer va helt slut på måndag när jag ska upp och jobba klockan 7, var så säker. Sitter på jobbet nu och räknar minuterna tills jag får gå hem. Ska till födelsedagsbar...

Av Miss Smirnoff - 31 december 2010 17:27

Men jo. Så sjöng jag den låten för ca 2 månader sedan. Jag kom inte riktigt ihåg hur den gick. Så var det med det...   Nu sitter man och bloggar hemma hos Jennifer B och väntar på att förrätten ska ställas fram. Nedan är kvällen meny:   Förrä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards