Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Pain... Just pain

Av Miss Smirnoff - 25 augusti 2010 17:08

Ja min axel verkar inte bli bättre. Eller axel och axel egentligen... Nyckelbenet är det väl som smärtan sitter i tror jag. Känns så iaf. För att jag inte ska ha ont så måste jag spänna axeln, lixom hålla den uppe så nära nacken/halsen som möjligt. Då känns det inte lika mycket. Men så fort jag försöker slappna av i axeln och släppa ner den så gör det så jävla ont. Jag kollade mig i spegeln idag när jag gick förbi den och jag ser fan sne ut. Jaja, får hoppas det blir bättre men jag tycker det borde ha blivit det nu. Var ju hela 3 dagar sedan jag lyfte en pensel sist.


Idag har jag varit på ICA med fröken Bergström. Missed you so much honey!

Idag är det onsadag. ONSDAG! Jag börjar jobba om 5 dagar! Vad är det här? Kan ju säga det att det första jag tänker göra är att gå in till Mathias och höra om det är möjligt att ta ut de resterande 10 semesterdagarna i sträck under oktober månad. Lär ju inte gå men 1 vecka vill jag iaf ha, det är då ett som är säkert. Aldrig mer bara 2 sammanhängande semesterveckor. Fy bövulen säger jag bara.


Spelas på Spotify just nu: Rihanna – Te Amo


Skitväder förresten... Bar ju hur fint som helst i måndags. Varför inte fortsätta så resten av den här veckan? Nee, det kommer vara sånt här pissväder nu torsdag, fredag, lördag och söndag. Måndag morgon kl 08.00 kommer det vara 25 grader varmt och en strålande sol och inte ett moln på himlen. Suck. 


Men jag är inte bitter. Njuter för fullt av mina sista dagar. Njuter av att bara kunna göra precis vad jag vill. Inga måsten. Inga borden. Bara vara. Härligt.


Kollade en sväng på ams idag också. Bara skit där med. Här nedan har ni ett exempel:


Kultursamordnare

Härjedalens kommun Barn, utbildning och fritidsförvaltningen

Publicerad: 2010-08-24, Annons-ID: 5353619

Härjedalen (Kommuninformation), 1 plats
Sista ansökningsdag: 2010-09-19


ARBETSUPPGIFTER


Din huvudsakliga uppgift som kultursamordnare blir att, utifrån analys och nytänkande, se nya möjligheter och utforma en plan för hur kulturverksamheten ska komma till uttryck i kommunen.
Med utgångspunkt från Kulturrådets nya riktlinjer ska du även medverka till att utarbeta en regional kulturplan. Vidare ingår visst ansvar för kulturverksamheten.
Vi tror att du som söker är visionär med kunskap om och ett genuint intresse för kulturfrågor. Du ska se möjligheter till samarbete med näringsliv, besöksnäring, föreningar, skola m.fl


Arbetet sker också i nära samverkan med politiker och tjänstemän i kommunen.
Som kultursamordnare är du/har du:
- kreativ
- handlingskraftig
- kommunikativ
- flexibel
- god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift


Jaa, ser ju inte så dumt ut när man snabbt skummar igenom det... Men läs vilka kvalifikationer man ska ha för att ens ansöka om jobbet:


KVALIFIKATIONER


Högskoleutbildning med inriktning mot bibliotek, kultur och informationsvetenskap.


Asså, hallå?Är inte det där lite väl för ett sånt där jobb? Eller? Kanske bara jag som tycker det...


Äh, skit i det. Ams borde lägga ner helt. Hur många har dom hjälpt att få ett jobb? Dom som verkligen vill ha ett jobb, hittar ett jobb. På egen hand. Ams kan ju bara gå och gräva ner sig någonstans tycker då jag.


Nog tjatat.


Ska kolla hur det går för mina Stephen King-nedladdningar. Han har tillomed fått en helt egen mapp. Love him.


Tja rå!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Smirnoff - 27 januari 2012 17:59

    Här är jaaag! Jag kan väl kanske medge att det varit lite bloggtorka ett tag. I sisådär 10 månader lite drygt. Men jag har bara inte orkat, inte konstigare än så. Ja vad har hänt dom här 10 månaderna då? Inte så där jättemycket faktiskt. Ta...

Av Miss Smirnoff - 17 mars 2011 17:41

Men det var väl ett himlans tjat på er tycker jag. Jag bloggar ju alltid jag      Nä, det var ett bra tag sen sist, hela 9 veckor och 3 dagar sedan. Typ nåt sånt iaf. Men jag är ju så busy nu för tiden vet ni så jag hinner inte med att blogga. ...

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 20:04

Ja, jag fick till slut ledigt de 2 sista timmarna och nu sitter man på busstorget och väntar på nästa buss som ska ta mig hem. Kruxet är att den inte går förrän 22.10 och jag kom hit 19.20. Så det kommer bli en lång väntan kan jag lova. Jag förstå...

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 11:31

Jag längtar tills denna helg är över och jag har bilen ståendes i garaget. Jag kommer va helt slut på måndag när jag ska upp och jobba klockan 7, var så säker. Sitter på jobbet nu och räknar minuterna tills jag får gå hem. Ska till födelsedagsbar...

Av Miss Smirnoff - 31 december 2010 17:27

Men jo. Så sjöng jag den låten för ca 2 månader sedan. Jag kom inte riktigt ihåg hur den gick. Så var det med det...   Nu sitter man och bloggar hemma hos Jennifer B och väntar på att förrätten ska ställas fram. Nedan är kvällen meny:   Förrä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards