Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Miss Smirnoff - 28 juli 2010 17:15

Ja var ska jag börja?


Kom på jobbet klockan 08.00 Började med en liten tupplur för jag var lite sliten. Och det var väl tur att jag gjorde det, eftersom dagen kom att bli rent förjävlig.


När klockan slog 09.00 var det 2 st (ja TVÅ) stycken svenskar på linan + en norska. Hmm, kollade schemat och fick se 3 (ja TRE) karenser + en sjuk. Jippie kay ey sa jag då. Jag blev satt på linan för att plocka samtal, Lars fick sköta mail + chatt och två andra på AV och IT fick sitta som kövakt. Märk att jag hade lägsta prio, så jag fick enbart samtal när det blev kö. Min QueStatus slutade på 63 samtal. Med LÄGSTA möjliga prio! Fuck it!


Klockan 15.30 går jag till SV och säger att jag minsann inte tänker jobba över. SV:n i fråga agerar fågelholk och kan inte förstå varför jag ens har tänkt tanken. Berättar för honom att både jag, Lars och Cecilie slutar 17 så det blir bara Caroline (tempare) och Magnus på linan mellan 17 - 18.

"Jaaa just ja, det hade inte jag tänkt på". Neee, men ta dig en funderare på det nu då istället.

Men det ordnade väl till sig någorlunda då den ena tillsatta kövakten på AV kunde tänka sig att sitta backup på GSM sista timmen.


Så... Det var i alla fall gröna siffror (med en väldigt tunn marginal) när jag loggade ut och sprang mot bilen för att äntligen få åka hem.


Aldrig mer säger jag bara.


Det om det.


Har fått hem chinchillamaten idag. Tackar och bockar för detta. Väldigt smidigt.Nu kanske LillPrinzen klarar sig någon månad till. Ska iväg och handla upp ett förråd när jag går på semester. Om 2,5 vecka. Suck.


Tror jag ska dra iväg på bingo imorgon. Alldeles själv. Lugn och ro. Fan vad skönt. Ja så blir det nog.


Spelas på Spotify just nu: Yolanda Be Cool & DCUP – We No Speak Americano - Radio Edit


Nu: S-O-F-F-A-N!

Av Miss Smirnoff - 28 juli 2010 00:30

Jag slog faktiskt mitt rekord igår. Det var min QueStatus som inte hade hunnit bli uppdaterad igår innan jag loggade ut.

120 samtal blev det. Så jag slog ju rekordet med 2 samtal. Göttans!


Nyss hemkommit från ytterligare störd filmkväll. Går ju inte att kolla på film med två ej normala människor. But I have to give it to you both: You're hell of a company :)


Klockan är i skrivande stund 00.39 och jag är pigg som en lärka. Hjälp!


Blir väl att lägga sig och glo på en till film för då brukar ju ögonlocken väga ett ton. Var dessutom.


So, wish me luck!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards