Alla inlägg under februari 2009

Av Miss Smirnoff - 13 februari 2009 12:37

Jahapp, då är man förkyld då. Va ju faktiskt ett tag sen sist om jag ska vara ärlig men det är ju fan nå fel på mig jämt som de känns!

Men men, är ju "bara" 5 timmar kvar att jobba efter lunchen... Suck!


Får se om det blir innebandy imorn eller om de blir skoteråkning, lutar väl åt skoteråkning faktiskt! Va ju 5 veckor sen sist så jag börjar få abstinensbesvär snart.

Får hoppas på att de blir lite mildare väder i helgen, men har för mig att de skulle bli de omjag inte minns fel. -6 grader och sol är ju aldirg fel.


Bara 1 vecka kvar nu.. Längtar!

AC/DC nästa helg, vecka 12 blir det Ljungdalen med skoter o brorsan, vecka ** blir de Finlandskryssning som jag fått av pappa i julklapp!

Mmm, inte så dumt faktiskt!


Vill heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 10 februari 2009 19:48

På vägen hem idag sitter jag fram och Jennifer kör. Åker precis ut från ICA parkeringen och svänger vänster mot korsningen. Ska ta höger mot Älvros. Det är grönt när Jennifer kör mot korsningen, och denna konversation utspelar sig:


Jennifer: Nu hinner det väl precis slå om med min tur.

Jag: Verkar inte så...

Jennifer: Nä, inte den här gången. Men jag tycker det är så svårt att veta hur fort man ska komma...

Mer hinner hon inte säga.

Jag: HAHAHAHAHAHAHAHA

Jennifer: Vaaaa???? (Hon tänker efter lite). Meeeeeen, Sandra!!!!


Ja va säger man??? ;)


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 6 februari 2009 12:26

Då kan man sitta och ligga utan att skrika rakt ut då! Small till som ett börsskott i måndags när jag klev ut ur Larssons bil. Sen dess har jag knappt kunnat sitta eller ligga. Är hyfsat när man rör på sig men inte för hastiga rörelser heller. Men nu är de någorlunda åtminstone...

Jag som aldrig har haft ont i ryggen elle nån annanstans för den delen, kan ju säga att jag hellre bryter ett ben eller två, än att ha ont i ryggen! Fattar inte hur Lars-Åke (mammas gubbe) kommer igenom sina dagar som har diskbråck! Men men, man lär väl sig skulle jag tro...


Nu ska man snart gå ner och lägga på elden, va bara 15 grader här imorse. Eldade ju inget igår på hela dan, eftersom det va slut på ved och jag kunde fan inte bära upp nytt. Tragiskt värre!


Har ju lärt mig att stå och lira GH iaf, alltid nåt. Är bra mycke lättare faktiskt än att sitta ner. Igår blev det nytt personligt rekord på 616 noter i rad. Ni som spelat GH ett tag och är ganska duktiga (Lars Näs, Rybba tex) tycker säkert inte de är nå att skryta över men jag tyckte jag va duktig iaf!


Blev inga köttbullar trillade igår heller, eftersom jag märkte att vi inte hade några ägg. Va nog tur de, så man slapp sitta och hålla på me sånt där helvete som tar en evighet. Snacka om negergöra...


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 2 februari 2009 19:23

En ung kille kommer in på apoteket och ber apotekaren om en kondom. Han tycker det är lite pinsamt och känner att han vill förklara sitt köp.

- Min flickvän har äntligen bjudit hem mig på middag och jag är säker på att om allt går bra kommer jag att tillbringa natten med henne.

Innan han betalar ångrar han sig och frågar efter en kondom till. Han förklarar:

- Min flickväns syster flörtar med mig ibland, jag är säker på att hon gillar mig, kanske har jag tur även med henne ikväll.

Han tar upp plånboken men betalar för 3 kondomer samtidigt som han förklarar för apotekaren:

- Min flickväns mamma är relativt ung och snygg, jag tror att hon tycker om mig och jag kan faktiskt ha möjlighet med henne också.

Kvällen kommer och alla sitter samlade runt middagsbordet och det första som händer är att dom ber bordsbön.

Efter bönen tar alla upp besticken utom den unga killen som fortsätter att be. Efter några långa minuter knuffar flickvännen på honom och säger:

- Jag visste inte att du är religös.

Då svarar killen:

- Och jag visste inte att din pappa är apotekare...


Slutsats: Prata inte om dina strategiska planer med främlingar, hela organisationen kan kollapsa.


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards