Direktlänk till inlägg 12 april 2009

Deklaration

Av Miss Smirnoff - 12 april 2009 18:51

Ja då har man deklarerat för detta år. Smidigt att göra det över nätet. Bara att kolla igenom och skriva till lite avdrag för resor och sedan skriva under och skicka in. Lättare blir det ju faktiskt inte!


Har faktiskt märkt att jag inte saknar tv:n det minsta. Det enda som man jag känner saknar det är att kunna spela tv-spel, GH och dansmatta och liknande. Var ju 100 år sen jag spelade GH nu...

Men tv:n kommer ju nästa helg får jag hoppas, ska ringa till mamsen till veckan o höra när dom hade tänkt sig att komma neröver. Då får man ju inte bara tv:n utan även ett köksbord, tv-bänk och min SÄNG! Min älskade och saknade säng! Visst, de har väl gått hyfsat att sova på soffan oxå, vilket det nog kommer bli fler nätter av även fast jag har säng, om jag känner mig själv. Men vissa nätter vill man bara ha sin säng faktiskt!


Nu har man nyss ätit middag och ska snart ta till disken! Längtar efter min dammsugare så jag kan få bort allt detta grus på golvet. Jag blir ju tokig snart alltså. Men förhoppningsvis kommer den snart till jobbet så man kan hem o göra lite snyggt.

Ska ta o packa upp alla böcker o ställa i hyllan (märk hyllan och inte hyllorna), så jag får bort dom från golvet iaf. Sen vette fan vart jag ska göra av alla DVD-filmer?? Nån som har något/några DVD-ställ till salu så hör gärna av er.

Finns ju miljoners saker att göra i denna lägenhet men inget har blive av än! Måste ta tag i detta nu alltså...


Idag har jag vart ute en sväng med Mickan på Centrum, blåste lite väl men det va skönt att komma ut. Ha vare ute o gått nästan varje dag sen jag flyttade hit så det känns bra.

Nä, nu när man ändå har fallit förgrupptrycket och blive medlem på Facebook kan man ju lika väl bli medlem på detta ompratade Spotify oxå. Ska kolla in det nu.


Over & Out

 
 
Ingen bild

Din föredetta

17 april 2009 09:12

Jag har både säng o dvd ställ som du kan få använda om du kommer tillbaka :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Smirnoff - 27 januari 2012 17:59

    Här är jaaag! Jag kan väl kanske medge att det varit lite bloggtorka ett tag. I sisådär 10 månader lite drygt. Men jag har bara inte orkat, inte konstigare än så. Ja vad har hänt dom här 10 månaderna då? Inte så där jättemycket faktiskt. Ta...

Av Miss Smirnoff - 17 mars 2011 17:41

Men det var väl ett himlans tjat på er tycker jag. Jag bloggar ju alltid jag      Nä, det var ett bra tag sen sist, hela 9 veckor och 3 dagar sedan. Typ nåt sånt iaf. Men jag är ju så busy nu för tiden vet ni så jag hinner inte med att blogga. ...

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 20:04

Ja, jag fick till slut ledigt de 2 sista timmarna och nu sitter man på busstorget och väntar på nästa buss som ska ta mig hem. Kruxet är att den inte går förrän 22.10 och jag kom hit 19.20. Så det kommer bli en lång väntan kan jag lova. Jag förstå...

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 11:31

Jag längtar tills denna helg är över och jag har bilen ståendes i garaget. Jag kommer va helt slut på måndag när jag ska upp och jobba klockan 7, var så säker. Sitter på jobbet nu och räknar minuterna tills jag får gå hem. Ska till födelsedagsbar...

Av Miss Smirnoff - 31 december 2010 17:27

Men jo. Så sjöng jag den låten för ca 2 månader sedan. Jag kom inte riktigt ihåg hur den gick. Så var det med det...   Nu sitter man och bloggar hemma hos Jennifer B och väntar på att förrätten ska ställas fram. Nedan är kvällen meny:   Förrä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards