Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Miss Smirnoff - 17 maj 2009 21:31

Ja jag är faktiskt inte världsbäst på att hålla bloggen uppdaterad har jag kommit fram till.


Vad har hänt i helgen då? Fredagen blev lugn, satt hemma och lira GH på min nya Samsung-TV. Kom fram till att Wii-kabeln troligtvis inte klarar av Full HD så det hackar lite. Men Fahlan kom med ett förslag på ny kabel till konsolen som ska klara av det, så det blir till ett litet inköp på 150 kr när man får lön.

Lördagen på dan spenderades med att diska och sedan kombrorsan och hans tjej Lina och hälsade på. Dom hade vart i Vemdalen och kollat på en bil men den var tydligen inget att ha så dom åkte hem igen och kom förbi en sväng. Lina hade ju inte sett vart jag bodde. Dom var väl här en timme kanske, sen drog jag till Färila direkt efter dom åkt. Hälsade på Emil-pojken och kom hem därifrån vid halv-12 snåret idag.

Har vart hur seg som helst idag, åkte direkt till Mickan efter att jag kom hem och där däckade jag på soffan som vanligt. Sov tills klockan va kvart över 5 sen kollade vi på OTH. Gick hem efter det och nu sitter jag vid datorn och hade tänkt att lägga mig vilken sekund som helst.

Så jag vet en som kommer va dö imorn när klockan ringer och man ska upp till jobbet.... :) Men det var det värt!


Ja de va min helg de! Nästa helg får vi väl se hur det blir. Sista helgen i maj blir det Storön, tacos, Knuten och Mickan för hela slanten!


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards