Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Miss Smirnoff - 27 maj 2009 21:20

Måste ju bara tacka Lars för att du har så bra smak! Tack tack! Så nu har jag gjort det också...


Jag och brudarna (Mickan och Jennie) var ute på björnjakt både igår och i måndags. Nu ska ni få ett smakprov på min sjuka/dåliga humor...


Vi var på väg hem från björnjakten (vi hade bara sett lite bajs på vägen, dock ingen björn), när Jennie pratar med hennes karl i telefon och nedan konversation utspelade sig:


Daniel: Happ, fick ni se någon björn nu då?

Jennie: Nääääe, bara lite bajs på vägen. Skit också!!!


Hahaha, var det inte askul!?? ...... eller...... nä...... Ni kanske inte tycker det nej....


Så idag på jobbet sista timmen hade jag dragit på mig någon sjukdom igen, som jag oftast brukar efter en lång arbetsdag.

Kom inte riktigt ihåg hur konversationen började men... I alla fall, det var så här.

Emlet skuttade upp som en kula skjuten ur en kanon efter hon lagt på med en kund 3 minuter i 6, så jag skulle tro att hon var glad eftersom det troligtvis inte skulle hinna ringa till henne något mer innan hon fick logga ut och gå hem.


Jag: Tror bestämt att det är någon som har damp där borta på AV. Damp, damp, damp... Dampe!! Hette han inte så den där kaninen???

Olle: Men STAMPE för i helvete!!

Jag: Jaaaa, just ja så hette han ja...


Sen blev det något med Arne Weise och Pappa Dee också.. Eller var det kanske Dr Alban?? Hmmm... Ja jag vette fan jag, dom där är ju så lika! :P





Over & Out

Av Miss Smirnoff - 27 maj 2009 21:02

Allt är bara bra med mig! Det kunde faktiskt inte vara bättre...


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards