Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Miss Smirnoff - 26 juni 2009 00:28

... jag tänker jobba i morgon! Hostan har blivit lite bättre faktiskt, men är som värst på nätterna. Knepigt det där, att så länge man är vaken går det skapligt, men så fort man ska lägga sig och försöka sova så kommer hostan. Precis som om kroppen känner på sig att jag absolut inte vill ha någon hosta, då jävlar kommer den! Som på pin jävelskap lixom!


Nog pratat om det där nu. Mickan drog med mig på bingo ikväll, även fast jag inte riktigt kände för det. "Men om inte du ska dit kan ju inte jag åka heller". Taskigt läge hörru. Men man drog ju dit i alla fall då. Och skulle jag gjort det? NEJ! Tror våra "grannar" hade roligt åt mig, för fan vad dåligt det gick. Jag var nära 2497 gånger men inte att man fick tuta en enda jävla gång. Hur gick det då för "grannarna" undrar ni? Jo dom drog ihop en liten summa på 1900 riksdaler. Jojo, dit det lutar dit rinner det minsann. Det har vi ju fått erfara förut. Ett enda ord ekar i mitt huvud nu: Tuuuuuuuuuuuut!

Jaja, potten gick ju i alla fall inte ut. Tror det blev 30 tusen till nästa vecka. Är osäker, men rätta mig gärna om jag har fel. Eller vänta... Hmm, nä gör inte det förresten. Jag tycker inte om att ha fel eller att bli rättad. Jag kan ändå inte erkänna att jag har fel. Jag blir bara arg om ni rättar mig ändå så skit i det.

RALLYBILEN: håll er borta från bingon hädanefter (det är för ert eget bästa)!


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards