Alla inlägg den 4 september 2009

Av Miss Smirnoff - 4 september 2009 18:40

att jag har en blogg. Var ju evigheter sedan jag skrev något här, men det ska väl bli bättre på den fronten nu när man har börjat jobba igen och återfått sina rutiner. Har faktiskt saknat jobbet, knepigt nog. Var in på jobbet 8 gånger på semestern och då var jag ändå på hemmaplan i 1,5 vecka av dom 4 jag hade semester.


Idag är det fredag och jag har nyss kommit hem från jobbet. Eller ja, har nyss kommit hem från att skjutsat Fahlan från jobbet, till bankomaten, från bankomaten, till Fredde, från Fredde och hem till Fahlan. Mmm, blir dyrt det här Fahlan...


Ikväll blir det lugnt för min del, ska kolla på film och äta en god middag. Är kattvakt åt Missy i helgen, eftersom matte har dragit till Sthlm och kommer inte hem förän om 1 vecka. Hur ska Missy klara sig så länge? Men ännu viktigare: Hur ska JAG klara mig så länge?? Det är frågan. Men man får väl hålla ut. Hoppas helgen går fort så man får börja jobba igen. Är faktiskt riktigt trevligt på jobbet för tillfället och det verkar hålla i sig också. Så jag längtar.


Nu ska jag ta och fixa mig lite käk så jag blir klar till klockan 20.00 när Volcano börjar på 3:an. Jag älskar Tommy Lee Jones.


Nedan bjuder jag på en finfin bild på mitt ben.


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards