Alla inlägg den 14 september 2009

Av Miss Smirnoff - 14 september 2009 22:43

TALK TO THE HAND COUSE THE FACE AINT LISTENING!

Av Miss Smirnoff - 14 september 2009 21:17

Varför ska jag vara nervös egentligen? Varför ska jag behöva skydda honom? Varför ska jag ens tänka tanken på att skydda honom? Han har gjort lika mycket fel han som jag. Så varför? Det är egentligen inte mitt problem. Eller?


*Confused*

Av Miss Smirnoff - 14 september 2009 20:31

Ja jag vet att jag har blivit asdålig på att blogga KK, men jag lovar att jag ska bättra mig. Ja i alla fall lite. Kommer ju fan inte på något att blogga om för tillfället. Jag bara jobbar, sover, kliver upp, jobbar, sover, ja du fattar poängen va? Fast andra saker slinker väl igenom ibland också. Ganska ofta faktiskt, och tur är väl det ;p


Kollar för tillfället på Färjan 3 och har allmänt tråkigt. Funderar på att ta itu med diskberget men jag orkar fan inte idag. Det kan jag ta imorgon istället. Fast då är det ju Pålsson för hela slanten så det blir väl inte imorgon heller. Nä, då är det väl lika bra att ta det idag så slipper jag ju imorgon. Smart Sandra, smart... Orka!


Har ju fått ett nytt smeknamn av Las också. Från och med nu heter jag Sandra "Dubbelmoral" Nilsson. Don't ask me why.


Men aaaaaaaaa, trååååååkigt! Hjälp!!


Nils, kan du förgylla min dag som du alltid gör, snäääääällaaaa!


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards