Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Miss Smirnoff - 14 oktober 2010 17:16

Imorgon är det fredag och jag drar hemöver mot Jämtlandsvidderna. Var ju ett tag sedan jag var hem nu så det ska väl bli kul.

Både mamma och pappa har ju fyllt år och så är det ju Fars Dag på söndag så det är lite att fixa innan hemfärd men snart är allt kirrat.

Har sökt komp från 16 imorgon så man kommer iväg lite tidigare. Ja, jag hoppas på det iaf. Har ju inte fått det beviljat än.


Idag har det snöat lite lätt i blåsten. Såg trevligt ut men det får gärna hålla sig tills jag fått på vinterdäcken. Vilket blir till helgen så klart.


Jag har bestämt mig för att sälja min skoter. Bror ska lägga upp den på Blocket inom en snar framtid. Återkommer med annonsen.




...The future was in my hands,
till I washed it all away...

Av Miss Smirnoff - 14 oktober 2010 16:38

Det händer samma sak om och om igen. Jag börjar alltid tycka om människor som jag egentligen innerst inne redan vet om att jag inte kan få. Men ändå är det någonting som får mig att fortsätta hoppas. Hoppas så mycket att jag glömmer bort det jag redan vet.


Men så är det väl kanske? Man vill ha det man inte kan få helt enkelt. Svårare än så är det nog inte.

Av Miss Smirnoff - 14 oktober 2010 16:13


Jag tar inte längre hänsyn till dig
För du tog ingen hänsyn till mig


Du stal min tillit, du stal min kropp
Du fick mig att tro att det inte fanns nåt hopp


Nu är jag på väg tillbaka till livet
Men aldrig mer att jag tar nåt för givet






Infinite love is the only truth – everything else is illusion

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards