Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Miss Smirnoff - 4 februari 2010 22:47

Kan denna person, =),  som kommenterar mina inlägg ge sig till känna tack!?

Av Miss Smirnoff - 4 februari 2010 22:03


Hmm, dålig bild men det syns iaf. Ordningen är återställd. Alltså att Djurgårds-fjantarna är under The Best of The Best igen.   

Av Miss Smirnoff - 4 februari 2010 20:23

Anita: Ja jag var så himla less på det andra helvetet så jag var bara tvungen att fixa och dona lite. Jag är glad, glad och åter glad. Ja fan, jag brukar ju oftast vara glad annars också. Men den här veckan har varit extrem. Folket på jobbet undrar vad det är för fel på mig   

Förresten, du måste ju komma och hälsa på oss snart. Du har ju fasen inte satt din fot på Syket sedan du slutade. Du måste ju i alla fall hälsa på mig och Dino.

Sen måste vi ju träffas någon kväll och surra lite, helt klart.


Btw... Hockeyn går piss, as usual!

Av Miss Smirnoff - 4 februari 2010 19:23

Proppjävlamätt är jag. Fan för dig Linkan!


Kollar på Biggest Looser som vanligt den här tiden. Det känns ju inte så där jättebra att vräka i sig mat framför det programet kan jag lova. Skulle behöva ut och springa. En lååång tur dessutom.

Nä men det snöar. Nä men det är kallt. Nä men det är mörkt. Nä men det är 2 1/2 män på TV. Jag kan hålla på i evigheter. Varför är det så himla lätt att hitta negativa saker. Varför inte hitta positiva saker?

Ja men det regnar ju inte. Ja men det är ju inte 30 minus. Ja men det finns ju gatlyse. Ja men 2 1/2 går i repris.

Nä, tror inte det va.


Nu över till hockeyn igen. *Spännande*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards