Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Miss Smirnoff - 7 februari 2010 21:09

Vaknade vid halv 9 i morse men klev fan inte upp förän kl 4 på em. Har legat i soffan hela dagen men vid 6-tiden gick jag till Emelie för att få med mig lite film på usb-minnet. Var där ett tag och slappade sedan gick jag på Myrgränd för lite tårta av födelsedagsbarnet. Jag var först med att gratta han btw. 00.00 gratulerade jag honom, eftersom han själv inte ens kom ihåg det. Stabilt hehe.


Nu ska jag snart kolla på The Uninvited. Enligt Emelie ska det vara en jätteläskig rysare som fick henne att sova på soffan i flera dagar efteråt, så den ska bli rolig att kolla på.

Fattar inte varför alla frågar en extra gång: "Men du ska väl inte kolla på den själv?"

Jooo, varför kan man inte det för? Så det ska jag göra nu.

Av Miss Smirnoff - 7 februari 2010 05:36

Jag lovade ju ett inlägg till innan jag gick till sängs så här är det.


Det blev en trevlig kväll hos Emelie och Steve med mycket gott och trevligt sällskap, även fast sällskapet klagade nåt så jävulskt på mig men men. Det är smällar man får ta helt enkelt.

Hann med att gratta Rosen oxå innan han och Sebbe gick hem. Han fyller ju som år idag. Blir väl till att kika dit senare "idag" för lite tårta som han så stort bjöd på. Detta tillfälle ska tas i akt må jag lova.


Nu, la bed!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards