Alla inlägg den 16 april 2010

Av Miss Smirnoff - 16 april 2010 20:46

Mitt MSN fuckade upp för en sisådär 2 månader sedan och jag har inte orkat ta tag i det men nu så. Funkar det. Gött. Fast ska jag vara ärlig så har det varit jävligt lugnt och skönt utan MSN. Visst, jag behöver inte logga in om det är så men det är lätt hänt att det görs av ren automatik när man sätter sig vid datorn.


Funderar på att ta en liten minipromme runt kvarteret med min älskade MP3. Av märket Samsung så klart. Innan jag började jobba på Samsung hade jag inte en enda pryl av det märket. Nu har jag:


Mobiltelefon

MP3

Laptop

LCD-TV

Digitalkamera

Dammsugare


Spelas nu på Spotify: Jorn – I Walk Alone

Av Miss Smirnoff - 16 april 2010 19:26

Ja, så var det fredag igen då. Veckorna bara flyger iväg. Snart är det julafton igen. Mår lite tjyvens om jag ska vara ärlig. Har haft halsbränna i lite över en vecka nu och den verkar alltid komma mot eftermiddagen som det verkar. Även magen har varit lite orolig, får nästan småkramper ett par gånger varje dag.

Jaja, det går ju över. Min tandvärk har ju gjort det efter 2,5 månad så då borde halsen och magen bli bättre också tycker jag.


Vad blir det ikväll då? Var meningen att jag skulle ut och gå med Miss Roadkill men det kom lite emellan efter jobbet.

Kanske blir att kika in på Svegskrogen en sväng ikväll och i morgon blir det nog Snorleifs på Folkan som det låter. Måste ju hälsa på Jennie B lite i baren.


Sista april blir det hemfärd för lite byte av vinterdäck. Pappa hade beställt nya sommardäck som troligtvis skulle vara levererade tills dess. "Du har ju sladda sönder dom andra". Jo men visst papsen.

Du kommer dessutom att få dig en överraskning när jag kommer hem. Du kan aldrig gissa vad jag har med mig   


På Spotify just nu: Josh Turner – Would You Go With Me


Adjökens för den här gången.

Av Miss Smirnoff - 16 april 2010 00:42

Har fixat och donat med datorn och även skapat ett inlogg till Picasa. Hade väl tänkt bli lite bättre på fotofronten nu när man har en telefon som fungerar gällande såna här saker som att knäppa kort och lägga upp på webben direkt. Har ju iofs haft telefoner som klarat av det tidigare oxå men det fungerar ju så himlans smärtfritt på Spican må jag säga. Riktigt nöjd med den modellen.

Samsung is the shit   


Nehepp, nu  blir det  ......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards