Alla inlägg den 28 april 2010

Av Miss Smirnoff - 28 april 2010 20:52

Ja jag måste vara i någon form av musiksvacka för just nu är det endast dessa låtar som går på Spotify:


Trace Adkins – Baby's Gone

Randy Travis – Forever And Ever, Amen

Blake Shelton – Hillbilly Bone - feat. Trace Adkins Album Version

Blake Shelton – Home

Trace Adkins – I Wanna Feel Something

Josh Turner – Long Black Train

Blake Shelton – Redneck Girl

Kim Larsen;Gasolin' – This Is My Life

Randy Travis – Three Wooden Crosses

Josh Turner – Would You Go With Me


Ja det var väl dom det. 10 stycken blev det också, så lämpligt.  Hmm, bara sån där sliskmusik. Nä det måste ändras på så jag klickar på denna istället: Finntroll – Fiskarens Fiende


Bra skit!


Idag har dagen gott väldigt fort. Det kan nog bero på att det har funnits att göra. Utbildning har vi fått idag av Johan. Har fått pilla lite på det nya Android-flaggskeppet också. Galaxy S. Me like! Alot! Nu man ångrar att man inte köpte en Galaxy först så man fått lite reducerat pris på S:en   

Någon som vill kika på den så har ni länken här: Galaxy S

Riktigt klockren telefon må jag säga. Inte minst snygg. Look down under.


 


Imorgon är det torsdag och ni vet ju alla vad torsdagar innebär? Bingoooooo!


Catta: Tuta! Tuta!! Tuuuuta!!!

Jag: Men jag kan inte...!


Hehe sköj som fan var det in real life iaf.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards