Alla inlägg under juni 2009

Av Miss Smirnoff - 1 juni 2009 21:29

... hos Mickan! Hon följde med hem för att hämta hela sitt liv här hos mig! Tack för ännu en trevlig kväll!


Jag fick en återförsäljare på tråden idag som jobbade på OnOff. Denna ÅF var utlänning. Jag berättade om detta för Mickan idag och samtalet utvecklade sig som nedan:


Jag: Jo idag då, ringde en ÅF in som jobbade på OnOff och han var utlänning!!

Mickan: Jaaahaa, vad ville han då?

Jag: Han undrade om det fanns Polska att välja som menyspråk på J400...

Mickan: Jaaa, men då va han väl inte neger??? Om han bodde i Polen lixom?

Jag: ???? Nä, har jag sagt att han va neger eller?? Jag sa utlänning...?

Mickan: Jaha, ja men jag förknippar alla "utlänningar" med negrer...


Öööö, jaha, ja här har vi inga fördomar heller...

Nu vet jag inte ens om det är propert att skriva detta på en blogg som kan läsas av alla, både svenskar, utlänningar och negrer, men jag tyckte bara det var lite kul! :)


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards