Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Miss Smirnoff - 1 mars 2009 12:12

Ja det började med att jag hämtade upp Jennifer och vi åkte till Sveg för att inhandla mat och ingredienser till semlorna. Vi åkte sedan och plockade upp Mr Fahlström för att skjutsa han på Bolaget för ytterliggare intag av alkohol på kvällen. Åkte till Näs för att hämta upp han men om jag får säga det själv så skulle han ha legat kvar i sängen på lördagen för han såg inte så värst pigg ut, eller nykter för den delen. Men han drog på sig lite kläder och följde med så vi släppte av dom hemma hos Fahlan.

Jag och Jennifer drog hem och hämtade mina alkoholhaltiga drycker och for vidare hem till Jennifer.

Bakade semlor så det stog härliga till och dom blev ju hur goda som helst. We rules at semelbaking!

Vi satt ute på bron och solade och intog våra nybakta semlor. Dom blev ganska stora faktiskt så middagen fick vänta några timmar till.


Vet inte hur många gånger Fahlan ringde under gårdagen men ett x-antal gånger. Han hade tydligen fått för sig att vi skulle bjuda han och Näs på tacos, så Näs var tvungen och ringa och få allt förklarat för sig, eftersom Fahlan inte visste vad han höll på med.


Började med maten vid 6-snåret och det blev hur gott som helst. Jag och Lämppa tog var sitt "litet" glas vin till maten som vi nästan sippade på hela kvällen.


Fahlan dök upp där på kvällen, utan Näs! Det kändes nästan som om Näs inte kom för att han inte skulle få Tacos.

Men du har ju fått reda på vad du missade, eller hur Näs?? :P


Efter ett tag kom även KK, Karlsson, Elin, Marcus, Grip, Anders, Stefan, Wall, Erik, Byström och hans besättning. 


Det slutade ganska abrupt mer behöver jag väl inte skriva.


Ja det var väl min lördag i stort sett, och nu ligger jag i sängen och kollar på Vasaloppet! Lär nog inte göra några stora insatser idag faktiskt.


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards