Alla inlägg under februari 2010

Av Miss Smirnoff - 3 februari 2010 21:48

 



Jag vet att Linköping har en match mer spelad men you get the picture right??    

Av Miss Smirnoff - 3 februari 2010 21:29

Nä, jag ska inte göra det. Det lär bara bli värre. Men bättre än det förra iaf. Svart, grått och vitt är ju som bäst ihop.

Men som jag och min AM pratade om idag (vi pratade om att jag inte riktigt ser allting, tex att mamma bytt gardiner eller att Jennifer färgat och klippt håret):


Jag: Som ni kanske har märkt så är jag mer av en karl här inne (pekade på huvudet)...

AM: No shit, Sherlock! Du är ju för fan mer karl än jag.


Case closed. Så... Det får vara bra så här.

Av Miss Smirnoff - 3 februari 2010 20:05

Irritationsmoment 1: Idioter på jobbet.


Irritationsmoment 2: Stavfel.


Irritationsmoment 3: Endast en smiley i ett sms.


Irritationsmoment 4: Jag får ont i magen av lök, men kan inte sluta äta det.


Irritationsmoment 5: Kan ej se hockey.


Irritationsmoment 6: Irritationsmoment...

Av Miss Smirnoff - 1 februari 2010 01:23

Ja så varför går man inte och lägger sig då? Jo för att man kanske vill värma upp sig lite innan man lägger sig i en kall säng. Har nyss kommit in och fan vad kallt det kändes ute. När man kom in på "andra sidan" och kollade på termometern så visade den på -29,4 grader. Mmm, myspys! Och tydligen skulle det vara lika kallt hela veckan. Mumma! Verkligen!

Måste fan ha varit det dubbla när jag gick hem kan jag lova. Kändes så iaf.


Ville inget speicellt med detta inlägg. Jo ,kanske att ni skulle tycka lite synd om mig för att jag fryser. Fast där lär man ju inte få nå medhåll inte, eftersom ni kommer tycka att jag kan skylla mig själv som går ut. Iaf den här tiden på kvällningen. Men men, det var värt det kan jag lova :P 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards