Direktlänk till inlägg 15 april 2010

Hemma igen

Av Miss Smirnoff - 15 april 2010 22:32

Gått torven-rundan idag, jag och min MP3. Duktig vi. Måste börja ta tag i det här nu tänkte jag. Efter alla svullarkvällar så kan det behövas att man går ett par varv runt Sveg varje dag, minst!


Vad ska man hitta på i helgen då mån tro? Tips någon? Kanske blir till att gå på Folkan och kika lite. Eller vad säger du Marie? Kika kan man ju alltid, eller hur?

Trevlig liten trappuppgångpratstund vi hade alldeles nyss va?   


Min balkongdörr har stått öppen i över en vecka nu. Kan inte med att det ska vara så inni helvetes varmt i lägenheten. I sovrummet ska det helst vara max 15 grader för att jag ska må gott. Max 15 grader eller en karl under täcket. Vad väljer man? Inte fan väljer man karln iaf. Fast det beror ju på vem det är iofs.


Morgondagen kommer nog spenderas med att fli upp lite i lägenheten. Diska och dammsugas måste göras iaf. Sen får vi se om det hälas med någe mer på en fredagkväll. Roligare kan man ju ha lixom. Men lugna gatan kommer det att bli i vilket fall även om man ska sticka in huvet på Folkan på lördag. Kika lite på Thorleifs eller vad det nu var för nåt som skulle spela.


Hmm... Vi kör en liten Spotify-låt igen: Neverstore – Shallow Beautiful People

Det kommer troligtvis att komma upp en låt i varje kommande inlägg skulle jag tro.

Finns mycket smaskigt i denna underbara musikskapelse. Spotify - I love you forever and ever!


Fan va gött det var att kunna luta sig tillbaka i soffan med ett litet nätt tangentbord i knät och en mus som fungerar på i princip alla underlag. Härliga dagar minsann.


HV fick stryk första finalmatchen. Men dom kommer säkert igen med buller och bong. Hellre HV än DIF kan jag lova. Vinner DIF blir det en AM som blir jävligt mallig på jobbet kan jag tänka mig. Och det vill vi ju inte. Räcker med att han redan mobbar mig så fort han får tillfälle. 

 
 
Ingen bild

Anita

16 april 2010 22:55

HV är det Himla Väsen, Hundra vättar, Hulkens vänner, Hojarnas volvo. DIF måste vara Djuren i Färila, Drutten i Föllinge elelr varför inte Dumma isiga fötter. Visst är jag nära;)

 
MissSmirnoff

MissSmirnoff

17 april 2010 10:44

Du är så nära man kan vara :)

Jag såg dig i morse. Ni var på väg ut. På en promenad kanske, jag vet inte riktigt? Men jag var ute och gick iaf, hör och häpna, kl 9 i morse. Visst blir du väl lite stolt? :)

http://anthoniaberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Smirnoff - 27 januari 2012 17:59

    Här är jaaag! Jag kan väl kanske medge att det varit lite bloggtorka ett tag. I sisådär 10 månader lite drygt. Men jag har bara inte orkat, inte konstigare än så. Ja vad har hänt dom här 10 månaderna då? Inte så där jättemycket faktiskt. Ta...

Av Miss Smirnoff - 17 mars 2011 17:41

Men det var väl ett himlans tjat på er tycker jag. Jag bloggar ju alltid jag      Nä, det var ett bra tag sen sist, hela 9 veckor och 3 dagar sedan. Typ nåt sånt iaf. Men jag är ju så busy nu för tiden vet ni så jag hinner inte med att blogga. ...

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 20:04

Ja, jag fick till slut ledigt de 2 sista timmarna och nu sitter man på busstorget och väntar på nästa buss som ska ta mig hem. Kruxet är att den inte går förrän 22.10 och jag kom hit 19.20. Så det kommer bli en lång väntan kan jag lova. Jag förstå...

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 11:31

Jag längtar tills denna helg är över och jag har bilen ståendes i garaget. Jag kommer va helt slut på måndag när jag ska upp och jobba klockan 7, var så säker. Sitter på jobbet nu och räknar minuterna tills jag får gå hem. Ska till födelsedagsbar...

Av Miss Smirnoff - 31 december 2010 17:27

Men jo. Så sjöng jag den låten för ca 2 månader sedan. Jag kom inte riktigt ihåg hur den gick. Så var det med det...   Nu sitter man och bloggar hemma hos Jennifer B och väntar på att förrätten ska ställas fram. Nedan är kvällen meny:   Förrä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards