Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Sinnig? Jag? Nej då

Av Miss Smirnoff - 25 april 2010 12:31

Ska väl börja med lite svar till kommentarerna...


KK aka Günter: Jag förstog nästan det, eftersom det bara finns en i hela världen som skulle vilja kalla sig Günter. Är det då även du som är "Otto"?   


Anita: Neeeej då, jag blir ju aldrig sinnig. Det borde väl du veta? Jag blir bara irriterad och det är inte samma sak.


Nesse the greatest ever: Men skaffa ett liv!


Så, det var det. Helgen har spenderats mestadels med att sova. Har varit grymt trött den senaste tiden. Varför vet jag inte. Men det ordnar väl till sig snart skulle jag tro. 


Till helgen blir det en tripp hemöver igen för byte av däck. Skulle även fixa en annan sak som kanske är lite olämplig att ta upp här dock.


Spelas nu på Spotify: Muse – Uprising


En sista sak bara: Bra där HV! Enough said!

 
 
Ingen bild

KK

25 april 2010 12:51

haha, nej, Günter det är jag, men inte Otto!

 
MissSmirnoff

MissSmirnoff

25 april 2010 13:07

Men satan va fort det gick att få en kommentar :) Nähe, inte Otto, vem fan är det då?

http://anthoniaberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

KK

25 april 2010 13:58

ja, jag sitter här som en hök och väntar på nya inlägg;) Ingen aning, inte jag i alla fall. Det kanske ÄR Otto?

 
MissSmirnoff

MissSmirnoff

25 april 2010 18:47

Haha, ja det verkar nästan så. Kanske det, men jag känner ingen Otto och det är bara lamt att kommentera ens blogg om man inte känner personen i fråga. Tycker jag iaf.

http://anthoniaberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

KK

25 april 2010 23:16

fast Günter känner ju inte heller dig så bra:P

 
Ingen bild

Anita

26 april 2010 17:46

aha bara lite tiriterad, ja men dåså;) en fråga till bara, man vill väl att folk skall kommentera bloggen vare sig det är kändisar eller inte, eller vad är det nu jag inte har fattat.

 
Sopp la bopp

Sopp la bopp

27 april 2010 20:55

laaa laaaalalalaa laaa jag kommenterar oxå lite eftersom det verkar vara den senaste flugan.. hehe..

http://soppan.com

 
MissSmirnoff

MissSmirnoff

27 april 2010 21:03

Hmm, ja det verkar ju lixom vara det :) Men jag är fortfarande fundersam på vem fan Otto är. Har ju iaf rett ut Günter och Nesse the greatest ever, men vem faaan är Otto?? Den nöten kan väl du knäcka åt mig Soppan?

http://anthoniaberg.bloggagratis.se

 
Sopp la bopp

Sopp la bopp

27 april 2010 21:06

den här länken kanske kan hjälpa dig.

http://tinyurl.com/38g9rgh

http://soppan.com

 
MissSmirnoff

MissSmirnoff

27 april 2010 22:33

Tillåt mig skratta: Ha ha ha ha, tack så mycket. Det hjälpte.. Verkligen...

http://anthoniaberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Smirnoff - 27 januari 2012 17:59

    Här är jaaag! Jag kan väl kanske medge att det varit lite bloggtorka ett tag. I sisådär 10 månader lite drygt. Men jag har bara inte orkat, inte konstigare än så. Ja vad har hänt dom här 10 månaderna då? Inte så där jättemycket faktiskt. Ta...

Av Miss Smirnoff - 17 mars 2011 17:41

Men det var väl ett himlans tjat på er tycker jag. Jag bloggar ju alltid jag      Nä, det var ett bra tag sen sist, hela 9 veckor och 3 dagar sedan. Typ nåt sånt iaf. Men jag är ju så busy nu för tiden vet ni så jag hinner inte med att blogga. ...

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 20:04

Ja, jag fick till slut ledigt de 2 sista timmarna och nu sitter man på busstorget och väntar på nästa buss som ska ta mig hem. Kruxet är att den inte går förrän 22.10 och jag kom hit 19.20. Så det kommer bli en lång väntan kan jag lova. Jag förstå...

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 11:31

Jag längtar tills denna helg är över och jag har bilen ståendes i garaget. Jag kommer va helt slut på måndag när jag ska upp och jobba klockan 7, var så säker. Sitter på jobbet nu och räknar minuterna tills jag får gå hem. Ska till födelsedagsbar...

Av Miss Smirnoff - 31 december 2010 17:27

Men jo. Så sjöng jag den låten för ca 2 månader sedan. Jag kom inte riktigt ihåg hur den gick. Så var det med det...   Nu sitter man och bloggar hemma hos Jennifer B och väntar på att förrätten ska ställas fram. Nedan är kvällen meny:   Förrä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards