Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

Helgen!

Av Miss Smirnoff - 16 mars 2009 17:32

Verkar som om jag bara bloggar om vad som händer på helgerna...? Men det är ju då allt händer iofs, på veckorna jobbar man ju bara.


I fredags kom man hem vid 18.30, käkade middag och kollade på hockey. Ja hockey och hockey, B-serien alltså. Leksand fick stryk... Igen! ;)

Efter hockeyn drog vi iväg på skoter till Lövöja (?) och hälsade på i stugan. Där var det drag hos pojkarna. Blev några öl och en massa diskuterande. Så mycket att en viss Hjort nog hade mardrömmar om mitt återförsäljarsnack med Stener, haha.

Drog oss hemmåt vid 4-snåret på lördag morgon. Va hemma vid halv 5. Somnade och upp vid halv 9 och iväg på affärn för att köpa maggot, vidare till Mölingen för pimpeltävling.

Satt med Anita och grabbgänget! Jag fick fisk först, heeela 70 gram vägde den bjässen och för den fick man minsann pris. Jag och Gurra va dom enda som fick fisk i sällskapet tro jag.


Efter tävlingen åter till Lövöja (?) där man blev bjuden på kött, stekt potatis och bea. Smaskens sirri! Blev kvar där ett bra tag även denna kväll och fick många skratt och sjöng många bra låtar, tack vare Hjort och Eriksson. Riktigt grymma på gitarr må jag tillägga.

Blev ganska full där på kvällen så vi drog oss hem vid...????? Ja ingen jävla aning faktiskt, men nå mycke kunde inte klockan va tro jag... Hmm!

Jaja, skitsamma, full blev jag iaf!


Söndagen spenderades men illamående och huvudvärk hela fucking dagen! Nästan så jag kände mig bakis imorse när man skulle kliva upp och åka på jobbet! Kommer nog inte dricka Heineken igen på ett tag!


Ja det var väl min helg.


Over & Out

 
 
lies and fantasies

lies and fantasies

16 mars 2009 17:48

Bli medlem på gratismode och få gratispresentkort från över 60 olika butiker! Bli medlem via denna länken, http://www.gratismode.se/?c=4678
och du får 50 poäng som registreringsbonus! Gratis mode ger dig gratis shopping, det har aldrig varit enklare!

http://www.metrobloggen.se/liesandfantasies

 
Ingen bild

Anita

17 mars 2009 16:13

för när storfeskarn talar om hur långa fiskar han fått, då räcker armarna inte till...
Men med 70gr då räcker ju faktiskt armarna till, jag gratulerade dig aldrig. tack för god match. Till helgen skall jag införskaffa ett likadant spö som dig minsann.
Dagens gåta!
Vem är det som är smidig som en katt, listig som en räv och osynlig som en rosa isbjörn på Arktis?

 
Ingen bild

MissSmirnoff

17 mars 2009 18:15

Till Anita:
På gåtan svarar jag nog: Sandra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Smirnoff - 27 januari 2012 17:59

    Här är jaaag! Jag kan väl kanske medge att det varit lite bloggtorka ett tag. I sisådär 10 månader lite drygt. Men jag har bara inte orkat, inte konstigare än så. Ja vad har hänt dom här 10 månaderna då? Inte så där jättemycket faktiskt. Ta...

Av Miss Smirnoff - 17 mars 2011 17:41

Men det var väl ett himlans tjat på er tycker jag. Jag bloggar ju alltid jag      Nä, det var ett bra tag sen sist, hela 9 veckor och 3 dagar sedan. Typ nåt sånt iaf. Men jag är ju så busy nu för tiden vet ni så jag hinner inte med att blogga. ...

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 20:04

Ja, jag fick till slut ledigt de 2 sista timmarna och nu sitter man på busstorget och väntar på nästa buss som ska ta mig hem. Kruxet är att den inte går förrän 22.10 och jag kom hit 19.20. Så det kommer bli en lång väntan kan jag lova. Jag förstå...

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 11:31

Jag längtar tills denna helg är över och jag har bilen ståendes i garaget. Jag kommer va helt slut på måndag när jag ska upp och jobba klockan 7, var så säker. Sitter på jobbet nu och räknar minuterna tills jag får gå hem. Ska till födelsedagsbar...

Av Miss Smirnoff - 31 december 2010 17:27

Men jo. Så sjöng jag den låten för ca 2 månader sedan. Jag kom inte riktigt ihåg hur den gick. Så var det med det...   Nu sitter man och bloggar hemma hos Jennifer B och väntar på att förrätten ska ställas fram. Nedan är kvällen meny:   Förrä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards