Alla inlägg den 12 november 2007

Av Miss Smirnoff - 12 november 2007 15:17

Ja då hade man en blogg också då!
Är nog inte många som kommer att läsa denna, eftersom om dom gör det måste det vara något som fattas i deras små huvuden..
För i mitt finns det inte så mycket om jag ska vara ärlig!

Men i min hutch på jobbet finns det mycket gott, en hel låda Anthon Berg bara för att nämna lite. Mina arbetskollegor förstår mig nog inte riktigt, men tur att man hade Olle med sig på Dollar som psykologiskt stöd när man skulle gå genom kassan.
Vet inte rikitgt vad som gick genom kassörskans tankar riktigt men något spydigt var det förmodligen.
Men ni som känner mig vet nog att det sket ju jag i!

Nä, nu måste man väl ta och arbeta lite till idag, har inte gjort annat än att... Ja, jag vet inte riktigt om jag gjort något nyttigt idag men det behöver väl ingen veta, mer än dom få stackare som måste härda ut och sitta runtom.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards