Alla inlägg den 30 november 2007

Av Miss Smirnoff - 30 november 2007 15:37

Ja då blev man ombedd att skriva lite då. Fast i och för sig så var det ju ganska bra för jag har totalt glömt bort att jag har en blogg.


Du kom ju aldrig igår... ;)

Ja det där kan ju misstolkas men det skiter jag i. Allt jag säger brukar misstolkas + att jag är ganska duktig på att misstolka saker och ting själv har jag märkt.


Nu har man även börjat med monitorstatistik varje vecka också. Dom är då aldrig riktigt nöjd där nere i storstaden. Men vad är en bal på slottet? Imorgon är det en tjej som ska köra ut pärlan minsann. Hoppas inte den har fryse ihop bara. Fick ju en dunk med kylarvätska av farsan blandad med glykol och den hade fryse. Hmmm... Måste nog blanda i lite mer glykol kanske.


Maggan vill börja med Friskis & Svettis här på Sykes. Ja men du kan väl ta tag i det du... ;)

Tyckte de LÄT jobbigt jag, men men det skulle nog behövas när man sitter här och ugglar framför datorn som en säck potatis.


Så har man klippt sig och färgat håret. 800 gick det på, trodde det skulle gå på mycket mer. Innan man åker hem idag ska jag in på Salab för att inhandla en Samsung Digitalkamera. En L830. Skulle gå på 1795:-


Pengar är en världslig sak här i världen.


Varför säger alla kunder att dom ska dra in Sverker Olofsson? Dom gör det ju aldrig! Töntar!


Over and Out  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards