Alla inlägg den 16 november 2007

Av Miss Smirnoff - 16 november 2007 16:56

Han tror att vi bara driver med honom, Jennifer och jag...

Men skulle han veta vad vi garvar åt så skulle han nog bli lite röd i ansiktet,

eller vad tror du Olle??? ;)


Han kanske får reda på det någon gång, vem vet??


Trevlig Helg, sup o svälg!!

Av Miss Smirnoff - 16 november 2007 16:46

Nu har man varit och tackat av Patrik...

Vi kommer att sakna honom jättemycket!

Men vi får önska honom lycka till på hans nya arbete.


Fy fan denna dag tar ju priset!


Olle ditt lilla helvete!! ;)

Av Miss Smirnoff - 16 november 2007 11:27

Ja då var man omskriven i Weekly också. Hade väl redan förstått det men fick det ju verifierat nu. Min kära kollega är så söt...


Jennifer börjar att bli lite sur, hon kommer inte ihåg hur man viker en svan, men hjälten på AV-sidan har visat henne så nu är hon glad igen.

Appropå Jennifer, hon är rolig hon. Just nu kom jag inte ihåg hur konversationen började men snacka om att du har fördomar, sa jag.

Jag citerar Jennifer: "Jag har inga fördomar, men dom flesta tyskar brukar vara lite dumma".


I rest my case!!


Nä nu var denna lunch till ända. Det blev en gammal avdankad fralla med smält smör som legat i mitt bås sedan igår... Värsta lunchen!


Och nu fick man höra att våran egen "bakom-flötet-hela-dagarna-supervisor" har gått runt och frågat vilka som vill ha desklunch!! Till dom som behövde, och vi på GSM låg så bra till så vi fick ingen DL. Men hallå, jag sitter faktiskt offline så jag får DL i alla fall. Men det kom ju inte vårat virrhuve ihåg elle.


Citat av "Bakom-flötet-hela-dagarna-supervisor": "Men om det blir någon över så får du.

Jag: "Men jag har ju redan haft min lunch"!!

"Ja, då får du desklunch någon annan dag"!


God morgon yxskaft!


Citat av Jennifer: "Hans bak ser ut som 2 glasskulor".


Nä nu måste jag sluta skriva innan det blir några ännu värre citat...



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards