Alla inlägg den 14 november 2007

Av Miss Smirnoff - 14 november 2007 16:44

Ja, vad mer kan gå fel idag??

Nog inte så mycket eftersom det bara är en kvart kvar av denna arbetsdag.


Den roligaste missen idag är att jag skrev ett mail till en väldigt besviken kund angående hans trasiga monitor.

Jag skulle skriva att jag har pratat med min chef om detta och att han ska ta hand om det så fort som möjligt. Så här skrev lilla Sandra till kund:


Hej igen

Jag får beklaga att du fått ytterliggare en dålig/skitig skärm.Jag har pratat med min skärm och jag ska skicka detta ärende vidare till honom så ska han ta hand om detta så fort som möjligt.


MVH

Sandra

Samsung Support


Ja ja, större misstag kan man väl göra men hoppas kunden fick sig ett gott skratt för det fick hela Samsung-supporten i alla fall... ;)

Av Miss Smirnoff - 14 november 2007 13:31

Jag ska åka ner till Västerås jag...

Fråga inte vad jag ska göra där, men det kommer inte att bli trevligt.


APAAA!


Jag tror jag har blivit miljöskadad, fast tror... Mina arbetskamrater kan nog intyga.


"Du är ett litet ylle!"


Men Guud, hjälp mig bli normal. Fast Han kanske inte kan fixa mirakel??

Jaja, ni får väl leva med mig som jag är då era stackare... ;) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards