Alla inlägg den 13 november 2007

Av Miss Smirnoff - 13 november 2007 09:03

Ja herre Gud!

Fick låna en film igår som jag fick kväljningar av i vissa episoder!

"Du kommer gilla det med hunden"..... 

Van The Man hette den visst!

Väldigt rolig film må jag säga. Den filmen tyder ju på att man har sjuk humor, men det visste ni väl redan antar jag?


Snacka om att mitt husdjur har damp! Fast ni har väl hört: Sådan matte sådan hund? Fast ni kan ju ta bort hund och sätta dit chinchilla istället. Men han för lika mycket liv som en hund kan göra fast han bara väger 600 g. Ganska imponerande faktiskt. 


Undrar när man ska få sätta sig på linan igen då? Har ju bara lagt monitoranmälaningar i 6 veckor nu. Men men, SV:arna har säkert mycket att stå i just nu så vi ska inte klanka ner på dom stackarna... Eller hur var det? Det är ju det dom är till för.


Emelie sitter och är frustrerad här i båset bredvid... Tänk på hjärtat gamling! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards