Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Miss Smirnoff - 19 januari 2009 13:23

Ja, så sant som de är sagt!

Men de har faktiskt inte vare så himla mycke idag som måndagar brukar föra med sig! Men man måste ju hata måndagar ändå!


Va ha hänt i helgen då? Ja, Johan har bott på Bäckis hela helgen o de orkade inte jag med så jag stannade hemma! Va i stort sett bara med Jennifer hela helgen o tråkigare kan man ju ha!

På fredan skjutsade vi Jocke till Ytterberg, sen när vi va på väg hem ringde han o vill att vi ska åka till Sveg o köpa Sprite. Ja de va ju bara ett o göra de. Vände, drog till Sveg på Stat o inhandlade de vi skulle, drog tillbaka till Ytterberg o lämnade de. Åter hem!

Sen stannade vi till nåra timmar hos Steve K o kolla på Let's Dance.


Lördagen spenderades med Jennifer o Jocke med pizza till middag! Gott va de kan jag lova! Kollade på film o en viss Lämppa somnade framför TV:n! Inte så otippat kan jag säga! ;)

Väckte henne för JAG vill ha SKJUTS hem! Haha, de där kan jag vänja mig vid, eller de har jag faktiskt redan gjort! Att få sitta bredvid o bara åka o slippa köra! Hur gött som helst!


På söndagen klev man upp vid 9 o börja elda, de va välbehövligt kan jag lova! 12 grader inne i sovrummet! Eldade hela dagen o satt framför datorn. Vid 13-tiden ringer Lämppa o undrar om jag vill följa med till Sveg o handla. Sagt o gjort, drog till Sveg o inhandlade lite varor till en tacopaj. De blev lyckat! Inte för att de är speciellt svårt men gott blev de iaf!


Kollade på National Treasure på kvällen me Johan o here we are now!


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards