Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Miss Smirnoff - 26 januari 2009 20:46

Kollar jag på nu... Jag vet, höj på ögonbrynen ni bara, men har man följt hela serien så måste man ju se sista avsnittet oxå när Magnus och Emma gifter sig! Vem vill missa när Linda bölar?? Vilket hon gör ganska ofta men ändå...


Ja då va de slut! Guuud så vackert.... ? Haha, nä jag bara skoja! Herre gud!


Nu sitter man o lyssnar på Takida - Curly Sue, den är ju helt suverän!


Ja de kanske skulle va en idé....? Hmm, tål att tänkas på! Haha, nu bara ploppar de ju upp idéer när man väl sitter o tänker på de! Ja de här måste diskuteras imorgon de är då ett som är säkert! Du kommer ju inte o våga om du får höra mina idéer... :)


Gud va tiden går fort när man har nå o göra! Skulle jag få bestämma så skulle jag väl sitta vid den här datorn hela natten...


Over & Out 

Av Miss Smirnoff - 26 januari 2009 08:09

Ja, idag va man uppe en HEL timme innan jag egentligen behöver o de händer då fan inte ofta när det gäller mig!


Måste bara berätta en sak som hände hos Elin i fredags...

Vi hade alla börjat så smått me dansmattan, jag o Lämppa sitter i Elins soffa o kollar på när KK dansar.

Lämppa börjar att nysa o har ni hört en katt nysa nån gång, då vet ni hur Lämppa låter... Låter så himla ynkligt lixom. Jag påpekade så klart detta för Lämppa som tog åt sig o frågade om de hellre skulle låta bättre om man bara ATTCHHHHOOOOOO o helt plötsligt flög snusen ut ur munnen o ner i soffan!

Hahaha, så jävla hysteriskt roligt va de! Iaf då! Ni skulle vart där minsann!


Sen kom ju Stefan så han skjutsade sedan hem oss vid kvart i 2-tiden nånstans... På väg upp till Bakfickan utspelade sig följande konversation:

Jennifer: På vänster sida bor min farmor.

Stefan: Vem bor på höger sida då??

Jennifer: På höger sida bor ingen, bara idioter!


Ja men bra Jennifer, då bor de väl nån där då! ;)


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards