Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Miss Smirnoff - 31 januari 2009 00:57

Precis hemkommen från Jenni... nä, precis hemkommen från Jocke rättare sagt! Innan Jennifer kom o hämtade mig va ju klockan nästan 22.00 Hon hade så klart städat, tvättat o allt de där, som bara INTE kan ligga till morgondagen enligt henne. Så skulle hon ju duscha o sen GÅ ner till Larsson för att hämta bilen för att kunna hämta mig som skulle ha med mig alla grejer... Hade två påsar sprit, handväska o paketet med dansmattan som Jennifer hade längtat efter att få testa till PS1.

När vi väl kom dit o Jennifer skulle koppla ihop de, så fanns de ingen strömkabel in till tv-spelet...


Jennifer: Grrrisen, vart är kabeln till tv-spelet??

Jocke: Men den ha jag ju lämnat tillbaka till Marcus...

Jennifer: Meeeen, hade du inte kunnat sagt de innan vi drog hit dansmattan?

Jocke: Men de berättade jag ju...

Jennifer: Nääää, de gjorde du inte!!

Jocke: Jooo, de gjorde jag...

Jennifer: Näää, de gjorde du inte!!

Ja, ni förstår poängen....


Jaja, tänkte vi, vi får väl kolla på tv istället då. Jennifer öppnade en Grolsch o jag gjorde mig en grogg. Som jag berättade tidigare kom jag dit ganska precis 22.00 22.45 låg Jennifer o snarkade! Ovanligt va? Neee, inte direkt. Jocke kom in i vardagsrummet (han hörde nog snarkningarna o ville väl hålla mig sällskap?), så vi satt o pratade om allt o ingenting till klockan slog 00.10 när jag insåg att "här blir inga barn gjorda", så jag plockade på mig de väsentligaste o sa tack o hej. Ja de sa jag faktiskt både åt Jocke o Jennifer, men de va bara Jocke som svara om ni förstår va jag menar...?


00.20 gick jag, drog igång lite AC/DC i lurarna o vandra hemmåt i -22 grader. Från början kändes de jävligt kallt men efter ett tag blev jag varm o de va faktiskt riktigt skönt o avkopplande att röra på sig en sväng.


00.50 kom jag hem o här sitter jag nu...


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards