Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Miss Smirnoff - 21 januari 2009 20:15

En kvinnlig ridande polis stoppar en liten pojke på sin cykel.

-Har du fått din cykel av tomten? frågar polisen den lilla pojken.

-Ja, det har jag fått...

-Då får du hälsa tomten att det ska sitta ett lyse fram på cykeln. Så nu blir det böter...

Medans polisen skriver böter, frågar den lilla pojken tjusigt:

- Har du fått din häst av tomten??

- Ja, svarar polisen skrattande...

-Då kan du hälsa tomten att fittan ska sitta bak på hästen och inte ovanpå...


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 21 januari 2009 19:39

Saker som är svåra att säga när du druckit för mycket vin:

Oöverträffat

Innovativt

Preliminärt

Kvastskaft


Saker som är väldigt svåra att säga när du druckit för mycket vin:

Västkustskt

Konstitutionerad

Substantiera

Tillvägagångssätt


Saker som är i stort sett omöjliga att säga när du druckit för mycket vin:

Tack, men jag vill inte ha sex

Nej, ingen mer sprit för min del

Ledsen, du är inte riktigt min typ


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 21 januari 2009 19:20

Miss Smirnoff säger:

Hallå elle??

Lämppa säger:

haha, dom hade ju gömt msn på nå konstigt ställe!

Lämppa säger:

men nu har jag hittat det serru

Lämppa säger:

va faan =)

Lämppa säger:

are you där?

Miss Smirnoff säger:

Yes I'm här

Miss Smirnoff säger:

Är de bara o dra över låtarna?

Lämppa säger:

jopp!

Lämppa säger:

fast ta bara 2 i taget!

Miss Smirnoff säger:

Testar med en först

Lämppa säger:

joo =)

Miss Smirnoff skickar:

Miss Smirnoff säger:

Men acceptera då för fan

Lämppa säger:

meeeeeeeeeen åååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
h

Lämppa säger:

jag har ju bara gamla msn....

Lämppa säger:

DÅ KAN MAN INTE TA EMOT FILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Miss Smirnoff säger:

Men va fan!!!!!!!!!!!!!!!

Lämppa säger:

vänta ska jag uppdatera då bara! suck

Miss Smirnoff säger:

De blir ännu ett blogginlägg imorn

Lämppa säger:

hahaha som fan

Lämppa säger:

men vänta lite bara =)

Lämppa säger:

skriver när jag är tillbak!

Miss Smirnoff säger:

Gör de

Lämppa säger:

hoooooohooooooo

Lämppa säger:

i'm in

Lämppa säger:

are you där now?

Miss Smirnoff säger:

Yes I am but my pc are weird...

Lämppa säger:

hahah, not very strange!

Lämppa säger:

hihihih

Lämppa säger:

just drag them here when you can =)

Miss Smirnoff säger:

Ja men när jag ska dra låten från mappen så hänger datorn sig o de händer ingenting

Lämppa säger:

hmm

Lämppa säger:

prova kopiera och klistra in då?

Miss Smirnoff säger:

Har jag redan testat, när jag högerklickar så kommer inte listn fram

Lämppa säger:

meeeeeeeeeen

Miss Smirnoff säger:

BAAAAAAAAAAAAAAAJS

Miss Smirnoff säger:

Men de här går inte, blir ju utloggad från MSN oxå

Miss Smirnoff säger:

Nåt annat förslag?? Måste nog starta om datorn, den har ju stått på sen i söndags

Lämppa säger:

funkar det om du mailar dom då?

Lämppa säger:

hahahahah

Miss Smirnoff säger:

Kan testa me de, ska jag maila dom till jobbet direkt

Lämppa säger:

ja har den stårr sen i söndags, borde du nog göra det

Miss Smirnoff säger:

Stårr

Lämppa säger:

nää maila till qiceza

Miss Smirnoff säger:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA får DAAAAAAMP

Miss Smirnoff säger:

Ja men då mailar jag dom efter jag startat om datorn!

Lämppa säger:

har du redan startat om?

Miss Smirnoff säger:

Nepp, blev utloggad igen

Lämppa säger:

ja gör det!

Miss Smirnoff säger:

Men de dröjer nog innan jag har mailat dom.. Är de inte bättre om jag mailar dom till jobbet då så kan du ju föra över skiten imorn?

Miss Smirnoff säger:

Har du förresten läst dina kommentarer på din blogg?

Lämppa säger:

haha, sitter just och svarar på det

Lämppa säger:

nää ,maila dom till qiceza

Lämppa säger:

så har jag dom hemma med

Lämppa säger:

outlook är ju cp

Miss Smirnoff säger:

Hopp

Miss Smirnoff säger:

I will do that as soon as I have restarted the pc... BYE BYE

Lämppa säger:

hoho?

Miss Smirnoff säger:

Nu är jag tillbaka, håll tummarna!

Lämppa säger:

i will!

Miss Smirnoff säger:

Ja men du...............

Lämppa säger:

???

Miss Smirnoff säger:

De här funkar ju lixom inte

Lämppa säger:

vadå?

Miss Smirnoff säger:

Ja att bajsa i askkoppen!

Lämppa säger:

what?!

Miss Smirnoff säger:

Att föra över dom på MSN så klart!

Lämppa säger:

varför skulle inte det funka?

Miss Smirnoff säger:

Men de GÅR ju inte

Miss Smirnoff säger:

När jag ska dra över dom till MSN händer inget, dom flyttar sig inte från mappen

Lämppa säger:

nähä??

Lämppa säger:

prova maila dom då

Lämppa säger:

en och en?

Miss Smirnoff säger:

Ska testa de då!

Lämppa säger:

verkar de funka??

Miss Smirnoff säger:

Har inte kommit in på Hotmail än.. HAHA, jag blir knäpp

Lämppa säger:

hahah

Lämppa säger:

me too!!

Lämppa säger:

kan jag lova

Miss Smirnoff säger:

Men IE är ju såååå seegt

Lämppa säger:

typiskt!

Miss Smirnoff säger:

HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Miss Smirnoff säger:

Jag har ju din blogg som startsida!

Lämppa säger:

hahahah

Lämppa säger:

wasn't it funny

Miss Smirnoff säger:

It was SOOOOO funny!!!!!

Miss Smirnoff säger:

Visste du inte vem de va när du skrev de??

Lämppa säger:

men nää!

Miss Smirnoff säger:

HEHEHE

Lämppa säger:

då hade jag väl inte skrivit det fattar du väl!!

Lämppa säger:

=)

Miss Smirnoff säger:

Hemorrojd rövhål !!!!! Så jävla bra

Lämppa säger:

hihihihi =)

Lämppa säger:

i try my best

Miss Smirnoff säger:

Har du fått nåt mail

Miss Smirnoff säger:

??

Lämppa säger:

öööh

Lämppa säger:

väääänta

Lämppa säger:

nää

Miss Smirnoff säger:

Men va fan

Miss Smirnoff säger:

bajsbajsbajsbajs

Lämppa säger:

haha

Lämppa säger:

men har du skickat det då??

Miss Smirnoff säger:

NÄ, jag frågar bara ändå vettu! Så du ska kolla efter ett mail jag inte skickat än!

Lämppa säger:

hahahahaha

Lämppa säger:

tänkte det då!!

Miss Smirnoff säger:

KLART JAG HAR SKICKAT DE*

Lämppa säger:

din lilla hemorrord

Lämppa säger:

hahahahhahahahahahha =)

Miss Smirnoff säger:

hemorrord

Lämppa säger:

jjjjjjjjd

Miss Smirnoff säger:

???

Lämppa säger:

=)

Miss Smirnoff säger:

Va gör du!???

Miss Smirnoff säger:

Har du lepra i fingrarna elle

Lämppa säger:

men minst!!

Lämppa säger:

jag är trött!!

Lämppa säger:

=)

Miss Smirnoff säger:

MINST

Miss Smirnoff säger:

Nu har jag skickat mailet igen med bara EN fil

Lämppa säger:

men till vilken jävla mailadress har du skicat det till då??

Miss Smirnoff säger:

Till qiceza@hotmail.com

Miss Smirnoff säger:

Är de felstavat??

Lämppa säger:

men minst!!!!!

Miss Smirnoff säger:

Jag har ju fan dig inlagd i adresslistan

Lämppa säger:

hahahaha

Lämppa säger:

nää det är det inte

Miss Smirnoff säger:

Öööö

Miss Smirnoff säger:

Men va fan! Säg inte så

Lämppa säger:

iiiiiiiihihihih

Miss Smirnoff säger:

De går inge bra för oss elle

Lämppa säger:

men prova kopiera klistra in en gång då?

Lämppa säger:

nää det gör det faan inte du!

Miss Smirnoff säger:

DU???

Lämppa säger:

mjoo?

Miss Smirnoff säger:

Äre mitt fel de här elle????? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJJJJJJJJJJJJ

Lämppa säger:

hahahahaah

Miss Smirnoff säger:

Haha, du skrev DU iställe för DE

Lämppa säger:

jag ligger för faen dubbelvikt här!

Miss Smirnoff säger:

DU?? MJOO???

Miss Smirnoff säger:

Haha

Miss Smirnoff säger:

Jag oxå

Lämppa säger:

hahah

Lämppa säger:

men har du kooooopiiiieeeeraaaat dom än? =)

Miss Smirnoff säger:

De där ska in i min bogg kan du ge dig fan

Miss Smirnoff säger:

JAAAAAAAAAAAAAA

Lämppa säger:

hahahahah BOGG?!?!?!?!?

Miss Smirnoff säger:

De funkar inte de heller, de står att de är skickat för i helvetes jävla runk bög mail

Lämppa säger:

å va faan ä de då??

Miss Smirnoff säger:

HAHA, OJJ

Lämppa säger:

meeeen

Lämppa säger:

jag har ju fortfarande inte fått nått!

Miss Smirnoff säger:

Men vi gör så här:

Lämppa säger:

haha, filen kanske har kaffepaus nånstans på nätet?

Miss Smirnoff säger:

1. Jag för över skiten till Omnian!

Lämppa säger:

hah

Miss Smirnoff säger:

2. Tar med den på jobbet!.

Miss Smirnoff säger:

3. Du för över dom till din dator

Miss Smirnoff säger:

PUNKT SLUT

Lämppa säger:

hihihi

Miss Smirnoff säger:

MEN BRA NOG

Lämppa säger:

menar du nu??

Lämppa säger:

höhö

Miss Smirnoff säger:

Sen kan du maila dom till dig själv elle nåt

Miss Smirnoff säger:

HEHEHE

Miss Smirnoff säger:

COMPRENDE??

Lämppa säger:

jaaaaaaaaaaaaaaaa

Lämppa säger:

HAHAHAHA jävla kommuniströvhål!!

Lämppa säger:

hahahaha

Miss Smirnoff säger:

JAG?????????????????????

Lämppa säger:

comprada liksom!

Lämppa säger:

hihih

Miss Smirnoff säger:

DU är knöpp

Miss Smirnoff säger:

NU ska jag bogga

Miss Smirnoff säger:

Men va i helbete

Lämppa säger:

men jag vet inte ens vad en kommunist är, så du behöver ju inte ta illa upp =)

Miss Smirnoff säger:

Tangentbords helvetes jäcvla fitt grejer

Lämppa säger:

bogga?!?!?!! aaaaaaaaaaaahahahahah

Miss Smirnoff säger:

Tangentbordet är ju SNEEEEETTTT

Lämppa säger:

hur faan kan ett tangentbord vara snett?!?!

Miss Smirnoff säger:

Ja men såg du inte de i söndags????

Miss Smirnoff säger:

De är ju so en smiley

Lämppa säger:

jaja, för över skiten till omnian... om det nu lyckas...

Lämppa säger:

nää?

Miss Smirnoff säger:

Ja de ska jag göra, de vet jag fungerar för de gjorde de me filmerna

Miss Smirnoff säger:

Fast sen funka ju inte dom i telefon men de är en anna femma

Lämppa säger:

meeen vaaa?

Lämppa säger:

hahah

Lämppa säger:

jaja, det får gå som det går!

Lämppa säger:

good luck too you watson!

Miss Smirnoff säger:

Ja de får de!

Miss Smirnoff säger:

To you to you now

Miss Smirnoff säger:

Hehe

Miss Smirnoff säger:

BAJ BAJ

Lämppa säger:

bajbajs!!

Av Miss Smirnoff - 21 januari 2009 11:10

Ja då har man lunch i en timme framöver då! Gud så tråkigt! Har ingen mat med mig idag, så jag har bara äte en äggmacka! O den försvann ganska snabbt kan jag säga, glupsk som man är...


I helgen ska jag o Johan åka upp till härliga Köttsjön! Va ett bra tag sen jag va dit måste jag säga, sist va nog i mars faktiskt när vi gjorde våran årliga tripp till Ramsele på skoter!

Vi ska ha med oss skotrarna och hoppas på fint väder så även kära bror och hans flickvän kan följa med på en välbehövlig skotertur! Få se om han hänger på bara ;)

(Hoppas han inte läser de här för då får man väl höra de oxå om han drar om mig!)

Måste ju se Lenas nya skoter oxå, + att Johan har köpt ny o den vill nog brorsan prova om jag känner han rätt.


Funderar på en ny tatuering oxå men den lär ju få dröja lite. Johan har ju blive varslad på Sågen så... Inte bra!

Men vi får hoppas på att de är nån fler som slutar för då skulle Johan få hoppa in på fast tjänst igen.


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 21 januari 2009 10:01

...till Lämppas blogg!


1. Min dator är INTE seg!

2. I alla fall så va den inte de innan en viss Bergström ville att jag skulle ladda ner de där jävla Vuze-programmet! Så de är egentligen ditt eget fel! ;)

3. Det va som sagt du som gjorde att jag installerade Vuze-skiten och du kunde inte med programmet ens.

4. Det va din cd-skiva som fucka upp hela bränningsprocessen.


Summa summarum här: Detta är ej mitt fel!


OBS! Jag reserverar mig för ev klagomål från http://qiceza.blogg.se/!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards